Photo Detail

B737-8AS


AKT
Author: Daniel Vašut
Date taken: 2009-09-02
Number of ratings: 0×
Number of views: 4174×

Description:

02.09. New aircraft wearing special "Yes to Europe" livery prior second referendum on the Lisbon Treaty

AKT



The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



JS - unsigned guest (...144.178...)
2009-11-10 18:57

martin: je to papirove a je mozne to menit, podle toho kam se poleti a kolik se toho poveze. MTOW - Maximum take off weight, max. povolena hmotnost s jakou muze letadlo provest vzlet = hmotnost prazdneho letadla+nakladu+paliva+cestujicich, zkratka vsechno dohromady. Na palivu a cargu se daji usetrit tuny. Vzhledem k poctu letadel a a kazdodennimu poctu letu RF jsou to nemale uspory.

Jirka - unsigned guest (...49.123...)
2009-09-04 11:34

Pro Martina: v tomto případě se jedná pravděpodobně jen o "papírové" snížení maximální vzletové váhy. Pokud letadlo lítá jen krátké tratě s minimem paliva a bez zboží a pošty, vyplatí se to, protože většina poplatků (přistávací, navigační a parkovací) se účtuje právě z maximální vzletové váhy a nikoli aktuální. Na druhou stranu se pak ta snížená váha nesmí překročit, i když podle výrobce je povolená vyšší.

JiH - unsigned guest (...176.32...)
2009-09-04 11:27

Petr Bé: nikoli, novy nater uz maji par let (tusim od 2005), jedine ze by jeste nekde zbyvali exemplare se starsim livery, coz asi ano.

martin - unsigned guest (...70.13...)
2009-09-04 09:50

V novince, ktera sem odkazuje, se pise, ze B738 Ryanairu sou lehci, nez (asi) bezna 738. Nevite nekdo, co jim tam chybi? Kuchynka? Zachod? :)

Petr Bé - unsigned guest (...24.147...)
2009-09-04 09:44

Ta žlutá "vlnovka" je novinka, ne? Vždycky to byl rovný pruh od kokpitu až k ocasu

5 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details