Photo Detail

L410UVP-E20


Author: Pepa T.
Date taken: 2009-08-15
Number of ratings: 0×
Number of views: 4372×

Description:

15.08. Prior leave to MAKS 2009 International Aviation & Space Salon. This c/n 092610 aircraft will take part in static display.

AKT



The albums in which the photo is places

Category:

More photos of


Comments



o.krumpoch - unsigned guest (...179.143...)
2009-08-20 20:30

to:Abert- ahoj Fousáči!jaká?
Jumbo.(O.K.).

PeterV - unsigned guest (...68.38...)
2009-08-19 16:44

Abych si odpověděl na svoji vlastní otázku (a otázky jiných), toto letadlo má skutečně stejný nátěr (až na malé detaily) jako letadla pro Kim´s Solution (Korea) OK-AIS(planes.cz/cs/photo/1021728/l410uvp-e20-ok-ais-aircraft-industries-ostrava-osr-lkmt/), OK-KIM(planes.cz/cs/photo/1024093/l410uvp-e20-ok-kim-aircraft-industries-kunovice-uhe-lkku/), ale i OK-2712 pro Somagec (planes.cz/cs/photo/1045059/l410uvp-e20-ok-2712-let-jsc-lek-kunovice-uhe-lkku/). Takže toto letadlo má asi skutečně pestrou historii zrušených objednávek.
Plnění křídelních nádrží je vidět na planes.cz/cs/photo/1010579/l410uvp-e-5a-dmt-buraq-air-brq-uz-ostrava-osr-lkmt/
a plnění přídavných nádrží je vidět na planes.cz/cs/photo/1047780/l410uvp-e9-unknown-mombasa-air-safari-rrv-ukunda-uka/
Vím že existuje i fotka centrálního plnění ale momentálně ji nemohu najít.

Albert Orlita - unsigned guest (...99.175...)
2009-08-19 14:57

to Fezoj114: centrální plnění u L-410 není ze spodní strany křídla (protože tam by bylo stále potřeba schůdky na plnění), ale v zadní části trupu, aby bylo možno je obsluhovat ze země. Centrální plnění je výhodné především na těch letištích, kde není k dispozici plnicí pistole s potřebným menším průměrem, než je průměr plnicího hrdla na horní straně křídla. Na některých větších letištích není pistole pro horní plnění k dispozici vůbec.

Martin - unsigned guest (...70.122...)
2009-08-18 19:48

Vadí ti rusové? Nechci je obhajovat, ale od dob, kdy ten podnik koupil američan, je toto nejlepší vlastník, který skutečně vypadá, že chce LET rozvíjet - a ne potopit! Je mi tě líto.

Martin - unsigned guest (...5.197...)
2009-08-18 10:56

škoda, že ešte stále posudzujeme ľudí podľa národnosti,
škoda, že nechápeme potreby a možnosti a priestor "rusáckeho" trhu, škoda...

davídek - unsigned guest (...177.172...)
2009-08-18 10:16

škoda že tenhleten výrobní závod vlastní rusáci njn privatizace a korubce v ČR nezná meze škoda....

TomN - unsigned guest (...0.231...)
2009-08-18 08:30

Prosím o fotky kokpitu. Díky!

PM - unsigned guest (...70.2...)
2009-08-18 01:00

Absence centrálního plnění by mi vadila neméně.

Fezoj114 - unsigned guest (...98.166...)
2009-08-17 22:51

Peter: Centrálne plnenie je také,kde sa všetky nádrže lietadla plnia jedným otvorom,majú to všetky veľké moderné lietadlá. U tohoto L-410 a väčšiny jeho bratov sa každá nádrž plní zvlášť zhora,centrálne plnenie plní pod tlakom,takže sa môže plniť aj z dolnej strany krídla,ako napr. na Tu-154M. :D Ak som niečo poplietol tak ma opravte. :D

tigisek - unsigned guest (...103.66...)
2009-08-17 22:51

nepoleti nahodou po MAKSu dal na vychod .teda spise do koree pac mi ten nater pripomina čtyřistadesítku pro Kim´s Solution

13 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details