Photo Detail

L39ZO


Plane type: L39ZO
Airport: Kecskemet (LHKE)
Airline: Hungarian Air Force
Registration: 136
Author: Kučera Jan
Date taken: 08/2008
Number of ratings: 0×
Number of views: 2120×



The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



PeterV - unsigned guest (...67.60...)
2009-06-29 15:55

To LTDK: to je jedno z několika celkem logických vysvětlení které snad ani nepotřebují vysvětlení. Další jsou například aerodynamické důvody kdy ta otevřená díra na spodku křídla narušuje proud vzduchu a tudíž i vztlak. Rovněž bůhví co v tom prostoru je ještě zabudované (potrubí,...) které by mohlo být potenciálně poškozené opakovanýma vibracema od proudícího vzduchu při každém startu a přistání.

PeterV - unsigned guest (...67.60...)
2009-06-29 15:47

Mikeši, nemáš pravdu. Beech Baron má klasické uspořádání se dvěma panely - jeden zavěšený na trupu který uzavírá prostor pro kolo, a druhy na podvozkové noze který uzavírá prostor pro podvozkovou nohu.

L-159, jak je zřejmé z výše zobrazené fotky, má jeden panel na podvozkové noze který uzavírá prostor pro podvozkovou nohu pouze když je podvozek zatažen, a další dva extra panely které uzavírají prostor pro podvozkovou nohu pouze když je podvozek vysunutý. A to je to o čem jsem mluvil, a to je myslím skutečně unikátní na tomto letadle. Aspoň já jsem se s tím za mé dlouhé kariéry nikdy nesetkal (nebo alespoň jsem si toho nikdy nevšimnul).

Mikeš - unsigned guest (...39.4...)
2009-06-29 12:54

To má více eroplánů takto udělané - nikoli pouze L-39. Např. Beech Baron atd.

LTDK - unsigned guest (...70.108...)
2009-06-29 08:55

A jsou tam proto,aby letétal "bordel"do křídel při létání z trávy a jiných nezpevněných povrchů.

PeterV - unsigned guest (...68.37...)
2009-06-29 02:23

Teď poprvé vidím že otvory v křídle pro zasunutí podvozku mají extra panely které ten otvor uzavřou když je podvozek vysunutý. To jsem ještě na žádném letadle neviděl.

5 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details