Photo Detail

C5A


Plane type: C5A
Airport: Prague - Ruzyne (PRG/LKPR)
Airline: USAF
Registration: 69-0015
Author: Filip Koška
Date taken: 04/2009
Number of ratings: 0×
Number of views: 7101×



The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



Dave - unsigned guest (...100.133...)
2009-11-19 23:32

PavelD: To bych teda nerekl, ze Ruslan dela vetsi bordel nez C5. Jinak souhlasim, ze pokud jste nekde blizko mista odkud startuje C5tka tak je to az skoro neprijemny ten zvuk, ale to je na tom prave to uzasny, zvlast v dnesni dobe kdy si uz clovek neuzije takovyhle paradni ,,řev,, u dnesnich modernich motoru. Navic kdyz takove letadlo prileti do PRG tak je to svatek pro kazdyho milovnika letadel. Ruslan je tu ,,kazdou chvili,, kdyz to trosku prezenu.

PavelD - unsigned guest (...104.215...)
2009-05-15 21:25

Dnes již mohu napsat, že přes 40 let :-( vnímám " randál " nad našim domem. Ale C5 je mi fakt nepříjemná, a je to " barvou " zvuku. IL62, Ruslan, a pod. dělají daleko větší " bordel " , ale nevadí.
P.S. za svůj názor se nestydím, každý máme citlivost jinak postavenou, respektuji, že někomu jinému C5 nevadí.

vlci - unsigned guest (...208.58...)
2009-05-15 19:35

Michal: máš naprostou pravdu, C5 na sebe upozorní tím podivným zvukem i když letí v hladině

technik - unsigned guest (...201.48...)
2009-05-15 12:42

Žeryk: TF-39 byl vlastně první na letadle použitý motor s vysokým obtokem,byl základem pozdější rodiny motorů CF-6. Je jediný motor s touto koncepcí fanu,další velké motory té doby CF6 a JT9 už měly velký fan před boosterem - zřejmě z konstrukčních důvodů.

Michal - unsigned guest (...39.23...)
2009-05-15 12:30

hlavne ma ten motor velmi zajimavy zvuk...

Žeryk - unsigned guest (...13.126...)
2009-05-15 12:14

technik: Zajímavé řešení motoru, díky za upřesnění...tak to je tento motor General Electric TF39 celkem raritním kouskem. Též by mě zajímalo jaké to přináší výhody/nevýhody?

technik - unsigned guest (...201.48...)
2009-05-15 10:58

Žeryk: Dobrý postřeh! Ty lopatky jsou statorové. Fan tohoto motoru má dva stupně. Lopatky prvního stupně jsou ty uprostřed, lopatky druhého stupně jsou dvakrát tak dlouhé a jsou z obou stran "obklopeny" statorovými lopatkami. Dnešní koncepce motorů je obrácená - větší fan je první stupeň a menší boosterje jako druhý stupeň

Josef Kyjov (...80.64...)
2009-05-15 10:56

jdi tam ty,ne jdi tam ty,ne ty,ne ty,jaaa byl včera

Žeryk - unsigned guest (...13.126...)
2009-05-15 10:21

Nějak jsem zmatenej z toho motoru...ty jakoby vnější lopatky jsou statorový nebo rotorový?

AdaAirlines - unsigned guest (...176.86...)
2009-05-15 09:33

Ten tu nabezku sjizdi jako surfar vlnu :-D Paradni fotecka, paradniho .... :-D Mysleno v dobrem :-P

15 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details