Photo Detail

B737-8F2


Author: Filip Koška
Date taken: 04/2007
Number of ratings: 0×
Number of views: 2417×

Description:

05.04.




The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



dochtor - unsigned guest (...98.29...)
2009-03-07 12:15

Georgo: Nestalo sa to osemkrát, "iba" dvakrát. FDR si pamätá posledných 25 hodín, čo zodpovedá ôsmym letom. Počas tohto obdobia sa okrem havárie stala táto vec dvakrát.

pku - unsigned guest (...177.61...)
2009-03-06 21:37

Pilot musí mít pod FL100 stále jednu ruku na beranech a druhou na pákách ovládání motorů!!!
Pokud by tomu tak bylo i v tomto případě nikdy by se nic podobného nemohlo stát.Je to trestuhodná chyba posádky a o to více nepochopitelná že šlo údajně o výcvik.

Georgo - unsigned guest (...176.213...)
2009-03-06 16:58

Já tomu moc nerozumím, ale pokud se to stalo u toho samého stroje už osmkrát (jak píše dochtor), a THY přesto nechali letadlo létat s takovouhle závadou, tak to byla z jejich strany trestuhodná nedbalost. A pokud o tom věděli i piloti v kokpitu, a přesto přistávali se zapnutým AP, a ještě včas nezareagovali když se letadlo začalo propadat, tak i od nich to byla trestuhodná nedbalost. Bohužel, trest přišel až moc krutý...

Dan (...195.169...)
2009-03-06 16:28

dochtor: To nemeli v tech logu nebo jinych pruvodnich dokumentech k letu ?

dochtor - unsigned guest (...146.140...)
2009-03-06 12:47

"piloti údajně o vadném radiovýškoměru věděli z dřívějších letů"

FDR zaznamenal dva výpadky R/A tesne pred pristátím počas ôsmych posledných letov. Je otázne, či bola vtedy na palube identická posádka. Nebol urobený žiadny písomný záznam a piloti teda nemuseli vedieť...

..Petr Volek (...201.48...)
2009-03-05 20:43

Zatím bych počkal s nějakými závěry na oficiální výsledky vyšetřování - v době havárie letěla posádka s připnutým kanálem B autopilota,který používá data z pravého,tudíž fungujícího R/A. na rozdíl od automatu tahu používajícího data pouze z levého vadného R/A ,který v důsledku této mylné informace stáhnul plynové páky.
Největší problém byl ve velmi pozdní reakci posádky na tuto situaci,kterou v době zjištění již bohužel nebyli schopni zvládnout

pku - unsigned guest (...100.0...)
2009-03-05 18:00

Ono to totiž vypadá že si až do této doby mysleli i konstruktéři Boeingu protože na tomto základě vydal Boeing varování.

Myslím si ale že by se na odborných stránkách měla udávat pravdivá a nee zkreslená informace a to bohužel nebylo v tomto případě dodrženo.
Jsme na PLANES ne na i-dnesu tak to z toho výškoměru přepište prosím na radiovýškoměr!!!
Je to opravdu velký rozdíl.

JirkaB - unsigned guest (...61.134...)
2009-03-05 17:46

Myslel jsem, že když jsou v kokpitu dva stejné přístroje a každý ukazuje jinou hodnotu, ozve se pilotům nějaké varování. Nejsem odborník, tak se ptám. Zkrátka mi přijde divné, že autopilot na základě údaje z jednoho výškoměru, stáhne tah motorů, když druhý výškoměr udává výšku řekněme 500m. Přece právě kvůli podobným případům, jsou přístroje zálohovány. Nebo se mýlím?
Předem děkuji za vysvětlení!

8 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details