Photo Detail

B767-3Y0/ER


Author: Václav Kudela
Date taken: 2009-01-22
Number of ratings: 0×
Number of views: 7786×

Description:

22.01. Operated Travel Service flight to Bangkok instead of own deffected TF-FIB

AKT



The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



Brum - unsigned guest (...77.165...)
2009-01-26 23:05

To Mel: pohodlí je imaginární pojem, každý preferuje něco jiného. B 767 300ER Air Italy, o které je řeč(mají i B767 200R), je dlouhá 54,9m. Tatáž délka je udávána i u TF-FIB, tedy čím méně sedadel v řadě, tím více řad na stejnou délku. Takže ať tak či tak, radši budu sedět i v TF-FIB mezi 225Y než v Air Italy mezi 274Y - údaj z WWW Air Italy.

MEL - unsigned guest (...213.51...)
2009-01-26 13:38

To Brum: Nemůžu s tebou souhlasit. Air Italy má v economy v jedné řadě sedadla 2+4+2, zatímco TF-FIB má 2+3+2. Ještě pořád myslíš, že narvat do stejně širokého trupu o jedno sedadlo navíc představuje stejné pohodlí nebo podle tebe ještě větší pohodlí?

osmistovka - unsigned guest (...24.6...)
2009-01-25 23:12

Následující odlet na VRA už letělo TF-FIB, zpožděno bylo protože se čekalo na poslední náhradní díl. Na příletu do PRG už bylo zpoždění jen 2,5 a do BLL už pak odletělo na čas.
Co se týká sezení na bednách s polštářkem - to my stewardi občas takhle děláváme,někdy to bývá pohodlnější sezení než na jumpseatech(služební sedadla posádky)

Brum - unsigned guest (...77.165...)
2009-01-25 21:19

To Dan: Nevím, nevím, ale následující spoj po příletu z Bankoku byl na odletu opožděn ve stejnou noc o cca 4 hodiny, takže to asi letěl stejný záskok. Kdyby byl TF-FIB k dispozici, tak proč tak velké zpoždění?
To MEL: Tyto počty jsou správné, ale špatně vyložené. V 272 TTL je daleko lepší pohodlí pro 260Y, protože minus 16C oproti TVS 253 TTL představuje velice slušný prostor pro Y. Air Italy v této konfiguraci je zhruba shodná s TVS TF-FIB. Dobře je přečíst si komentář Veselý Petr -níže-, proč asi seděli stewardky na bednách. Zda je to pravda nevím, nebyl jsem tam.

Tomáš - unsigned guest (...71.95...)
2009-01-25 17:13

Dan: aha, škoda..

Dan (...195.175...)
2009-01-25 16:17

Tomas: Ne ne, to byl jen zaskok 22.1. Praha - Bangkok a 23.1. Bangkok - Praha, kdy byl TFFIB mimo provoz...

Tomáš - unsigned guest (...71.95...)
2009-01-25 16:13

a to sem teď budou létat oba?když už je TF-FIB v pořádku a tenhle kocour sem pořád léta:) bylo by to jedině dobře..čim víc takových ér v PRG, tím lépe...

Vesely Petr - unsigned guest (...228.231...)
2009-01-25 12:01

Co se tyce pohodli, tak opravdu od rodicu vim, ze let do BKK s TF-FIB bylo uplne v pohode. Ale zpatecni s YL- LCY bylo dost spatny :(. A ne jenom diky zpozdeni. I odlet z Prahy pred 14 dny byl o 5 hodin opozden.

MEL - unsigned guest (...48.32...)
2009-01-25 10:58

Co se týče rozteče sedaček, tak si myslím, že TVS s TF-FIB poskytuje svým cestujících solidní komfort ve srovnání s jinými evropskými charterovými společnostmi provozujícími B767-300.

Travel Service (TF-FIB): 28C+225Y=253 TTL
Air Italy (I-AIGG): 12C+276Y=288 TTL
ArkeFly/TUI Netherlands (PH-AHQ/X/Y): 12C+260Y=272 TTL

MK - unsigned guest (...112.189...)
2009-01-24 23:41

2TK:
Prosezenost sedacek skutecne nesouvisi s delkou provozu letadla. Nebo fakt myslite, ze u vsech spolecnosti jsou stejny sedacky celou dobu provozu letadla? :-)

Podobne je tomu s rozteci sedacek.

38 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details