Photo Detail

SU22M-4


Author: Milan Cibulka
Date taken: 08/2008
Number of ratings: 0×
Number of views: 3155×



The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



juico - unsigned guest (...213.51...)
2009-01-19 09:31

Antipumpážní klapky to jsou, ale ovládání systémem regulace sání má jen verze M-3,čili u nás spárky, které fungují zároveň s posunem kužele.M-4 ovládání kužele ani klapek nemá.

PM - unsigned guest (...70.2...)
2009-01-16 01:31

Bez vojenského letectva je tu ticho. Jako v Gaze.

Radar - unsigned guest (...48.127...)
2009-01-15 09:07

Eliminace problémů s nasáváním vzduchu. Jsou to přisávací klapky ovládané automatickým systémem.

Jose. - unsigned guest (...103.219...)
2009-01-14 23:21

Přeji pěkný den, mohu dotaz : co je to za obdélkikové otvory v přední části trupu na úrovni začátku kabiny, ty co jsou kryté otevítatelnými klapkami ?

Radar - unsigned guest (...48.127...)
2009-01-14 21:33

Věkoše, Pouchov, Předměřice, Lochenice a Rusek si opravdu užili své

B: - unsigned guest (...239.254...)
2009-01-14 21:23

Jouda: Nerval cely Hradec, ale nekteri novinari rvali, "ze rval cely Hradec." Je ale pravda, ze provoz Su-22 byl opravdu i fyzicky citelny.

Radar - unsigned guest (...48.127...)
2009-01-14 21:21

Celej Hradec neřval joudo. Jenom pár lidí v čele se superprimátorem Dvořákem. Ano přesně s tím, který na jednom Ciafu prohlásil, jaká že je to škoda, že Hradecké letiště už není co bývalo.
A já na té stojánce fakt málem řval taky, ale smíchy, kdy jeden z pilotů přelétávajících Sučka na Slovač to ještě na stojánce okouřil a smetl Frenkího schovanýho za Suezem (startovací agregát) + zametl stojánku.
Ale jinak smutno opravdu bylo...

Martin Kotek - unsigned guest (...233.179...)
2009-01-14 19:39

Zlaté časy ,kdy byl CIAF v Hradci v Brně to stojí za h...o škoda:-(

jouda - unsigned guest (...100.185...)
2009-01-14 16:38

ale vždyť celej Hradec řval "ať se letiště zruší !!!" paradoxně opět celej Hradec řval, když se CIAF přesouval do Brna :-)

Radar - unsigned guest (...48.127...)
2009-01-14 14:59

2220. Původně s chybným číslem jako 2720 od roku 1984 v Pardubicích u 47. průzkumného pluku, poté po výměně 47.pzlp s 30.bilp, sloužila již jako 2220 v Hradci Králové. Po rozdělení ČSFR přelet do Malacek. Tenkrát bylo smutno na Hradecké stojánce. Navíc s vědomím, že 47.pzlp se za půl roku rozpustí úplně...

10 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details