Photo Detail

Boeing 737 B737BBJ


Plane type: Boeing 737 B737BBJ
Airport: Corfu (CFU/LGKR)
Airline: Travel Service (TVS/QS)
Registration: Unknown
Author: Mirek Šedý
Date taken: 08/2008
Number of ratings: 1×
Number of views: 7053×



The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



mezek - unsigned guest (...33.166...)
2008-09-08 04:20

Nemusíš... Je plno situací, kdy se letí ručně "na báry" a je přitom zapnutý A/T.

Honza - unsigned guest (...113.55...)
2008-08-28 20:29

V poho. Jen nemam tuseni, kde jsi vycetl ten druhy odstavec. Obecne A/T vypinas soucasne s A/P (jelikoz s vyjimkou vzletu nesmi byt pripojen sam. Je zde jeste moznost A/T tzv. deselectovat stisknutim tl. speed na MCP) A jak jsem jiz naznacil, tak vse diconnectnes nejpozdeji v 50-ti ft, nejcasteji v minimech...

mezek - unsigned guest (...160.64...)
2008-08-28 01:06

Tak sorry, našel jsem si to pojednání a beru zpět (asi jsem si zapamatoval něco jiného). Mám tam napsáno:
Landing (New words)
• When using autothrottle, position command speed to
VREF + 5 knots. Sufficient wind and gust protection is
available with autothrottle engaged because the
autothrottle adjusts thrust rapidly when the airspeed
drops below command speed while reducing thrust
slowly when the airspeed exceeds command speed.
In turbulence, the result is that average thrust is
higher than necessary to maintain command speed.
This results in an average speed exceeding command
speed.

• Autothrottle disconnect altitude no lower than (300?) feet
• Not with gusty winds or turbulence
• Establish a procedure in case of sudden thrust increases
and the landing becomes unstabilized
• Provide training on pitch coupling
• Establish Clear policy

Takže ještě jednou omluva...

mezek - unsigned guest (...33.166...)
2008-08-27 21:14

Nevim, jestli jsi to pochopil, blbě to vysvětluju... Ale pokud se sedá na manuální řízení, je zakázáno používat pod 1500ft. AGL A/T. SOP Boeingu. Je to kvůli možnému "přetažení nebo přetlačení" letadla tahem motorů, když by nastal neočekávaný náraz větru.

Honza - unsigned guest (...113.55...)
2008-08-27 21:02

to mezek: a na to jsi prisel jak? :))

mezek - unsigned guest (...160.68...)
2008-08-27 01:19

Pokud nemá možnost přístrojového přiblížení a musí na manuální řízení, tak nejpozději v 1500ft. musí vypnout A/T. Takže jsem tím myslel, že od této výšky jde na 100% manuál.

Honza - unsigned guest (...113.55...)
2008-08-25 14:31

do "teplejch" to musi vzit nejpozdeji v 50ft... neni-li to autoland a to v tomhle pripade neni...

mezek - unsigned guest (...160.66...)
2008-08-23 18:52

to Mike: Vizual neznamená "manual"... To je jenom že má vizuální reference o letišti, respektive rwy. Jinak když si všimneš, má zapnutý AP i A/T. Sestup může provádět přes V/S, do "teplejch" to může vzít nejpozději v 1500ft. AGL (tuším...).

mike - unsigned guest (...102.112...)
2008-08-23 12:23

je to vidět že jsou ještě daleko - to je jen klam a visual na takovym letišti kde je viditelnost víc jak 10km neni snad problem ... :-)

PS: pro ostatní - nezaměňujte mě s Nickem " Mike " - nevim proč si vzal stejnej nick jako já ...

David Petrovský - unsigned guest (...209.39...)
2008-08-22 23:27

Krásná fotka !!! jak to děláte tak super fotky z pilotní kabiny ?:)

25 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details