Photo Detail

MIG29


Plane type: MIG29
Airport: Kubinka (UUMB)
Airline: Russian Air Force (RFF)
Registration: 31
Author: Parfaits
Date taken: 03/2008
Number of ratings: 0×
Number of views: 3246×



The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



Josef Čech - unsigned guest
2008-03-26 07:02

četl jsem monografii migu 29 a tam je primární účel klapek pro starty z nezpevněných ploch, regulovatelné vstupní ústrojí je nutné od M 1,4 a slouží tak, aby vzniklo několik šikmých rázových vln s poslední kolmou co nejslabší - vzduch do motoru musí vstupovat podzvukovou rychlostí ne kvůli spotřebě, ale kvůli rovnoměrnosti chodu pod pumpovní čárou. I když na některých motorech jsou první stupně kompresorů nadzvukové.

Dusan - unsigned guest
2008-03-25 22:28

To možná taky, ale určité přivření těchto klapkožaluzií při nadzvukových rychlostech zpomaluje tok vzduchu do motoru a tím citelně snižuje spotřebu(stejný princip jako u Concorde).

Jose - unsigned guest
2008-03-25 20:43

Jasně, mig má uzavíratelný spodní přívody vzduchu a sání jde potom ze hřebetu přes klapky co z boku vypadají jako žralocí žábry. Je to z důvodu aby letadlo mohlo operovat z nezpevněných ploch.

kaprřík - unsigned guest
2008-03-25 17:02

To bílí s červenym pruhem v nasávacích otvorech jsou nějaký klapky uzavírající přívod vzduchu kvůli prachu při jízdě pozemi????

Mr.MiG - unsigned guest
2008-03-25 14:01

super, esteee...

5 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details