Plane type: | DHC8Q-402 |
Airport: | Prague - Ruzyne (PRG/LKPR) |
Airline: | SAS (SAS/SK) |
Registration: | LN-RDM |
Author: | Ldrikk |
Date taken: | 04/2007 |
Number of ratings: | 1× |
Number of views: | 2209× |
15.04.
no ikare,tvoje postavicka je taky dost nenapadna :D
to JB: bodejť by ses nepoznal, takovej klobouk jako ty má už jenom Brad Pitt :D
to Ldrikk: Koukám, že z toho kopce funguješ jako Big Brother, tam ti nic neunikne, i kdyby točili RWY jak zběsilý!06,24,31,13- jak na dlani! Pěkné!
je hele,se poznavam u plotu :D
Uz nekdo vi proc jich minuly rok tolik havarovalo? ....co byla pricina...?...vetsine se nezajistil podvozek ale proc...
To: Ldrikk díky za info. Prozkoumám to až bude teplo :o)
Honza V.: No, tech cca 400 mm to asi chce.... A nebo hodne velke letadlo :-) Nechci tu zaplevelovat umistovanim linku, takze jen popisne kdyby nekdo o tomto "fotomiste" chtel vedet vice - po ilustraci - o moznostech foceni vypovida napr. foto c. 11362, 11368, 9361, 9359 na Airplane Pictures webu.... foceno v rozsahu cca 350-480 mm (bez stabilizace, fotak na monopodu) ...
Je to tam ale asi na pořádný teleobjektiv, viď?
Na mapach fotomist to bezne neni (je to pomerne daleko od "plotu" a drah, a ne za kazdeho pocasi tam lze smysluplne fotit - teteleni vzduchu) - je to kopec "mezi" fotomisty 6 a 7 (ten kopec nelze prehlednout :-). Kopec je umely, a rekl bych ze casem zmizi pod novou ranveji ci jinak ;-)
Jaké je to, prosím, fotomísto? Sem bych se rád podíval.
12 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
Pro Honzu: vyšetřování těch případů zjistilo že
(i) SAS trénoval na Q400 svoje nové mechaniky (i jiné zaměstnance) zatímco zkušení pracovali na tryskových letadlech, čímž trpěla kvalita údržby. V jednom případě nezkušený mechanik nasadil těsnící O-ring na špatné straně hydraulického ventilu. Ten se pak uvolnil, prošel hydraulickým potrubím až do místa kde to vše zablokoval a tím zabránil zajištění vysunutého podvozku.
(ii) hlavní příčinou ale bylo že převážně parkovali letadla na letištích blízko u moře (jiné letiště v Norsku snad ani nejsou) a přitom používali nepovolený druh šmíru která silně reagoval s mořskou solí a působil urychlenou korozi, a následně selhání hydraulického systému.
Po tomto zjištění SAS stáhnul svoji žalobu na Bombardier, a "přátelsky" se dohodli na výměně za nové Q400 a CRJ.