Photo Detail

B707-307C (CT-49A)


Author: Suchy
Date taken: 02/2008
Number of ratings: 0×
Number of views: 4949×

Description:

27.02.




The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



Mechanik - unsigned guest (...192.6...)
2010-06-30 13:31

Slyšel jsem že Il-86, není vpouštěn na LKPR kvůli emisím (A taky není kdo by sem s ním lítal). Když se podívám na tuto fotku (samozřejmě je pěkná a letadlo také) a vidím ty "čmouhy" napadá mě otázka proč toto éro může? Je to proto že má nápis NATO a mají tím pádem nějaké vyjímky??

Milan Cibulka - unsigned guest
2008-02-29 19:29

petrp:
na výraz turbokompresor jsem narazil několikrát na internetu a v knížkách,ze kterých jsem študoval informace k popisku pod mojí fotku.Možná,že český jazyk má pro tohle zařízení jiný výraz-nevím.
Z knížek jsem vyčetl,že jen American Airlines je měli na svých B707-123B a B707-323B a C pouze na motorech 2 a 3.
Ono vůbec B-707 a B-720 měli různé diference.
Některé společnosti měli nízkou SOP,jiné neměli tu "ploutev" pod ocasem atd.
Podle těchto rozdílů se dalo rozpoznat pro kterou společnost byla daná B-707/B-720 postavená.

2008-02-29 18:13

MiCi:..tak turbokompresor bude špatný výraz, neva, ty co měly jen na motorech 2/3 , nebyly to náhodou verze -100 a 720?

Milan Cibulka - unsigned guest
2008-02-29 18:05

Petrp:
Já si myslím,že turbokompresor není součástí motoru a je to tam pro přetlakování a klimatizování letadla.
A proč to tedy B-707 vyrobený pro American měli jen na motorech č.2 a 3?

Hub - unsigned guest
2008-02-29 16:03

jak říkám, já jsem to, že se jedná o TK zjistil jen z popisu na jiné fotce zde. Jestli to tak skutečně je, to musí posoudit znalci. Já jím nejsem.
Mě jen zarazilo, že na těch eroplánech je to pokaždý jinak. Existují verze s osazením na všech čtyřech motorech, na žádných i na lichém a sudém počtu.
Mě zarážel jen lichý počet. Jestli mě někdo vysvětlí, že jsem zcela mimo, nemám s tím problém. :-)

2008-02-29 14:48

HUB/Cibulka: Jakou funkci má podle Vás turbokompresor a je to podle Vás součást motoru?
Proč to má i letadlo 707 s JT3D-3&3B??? Já bych se nechtěl vařit z ničeho, ale podle mě ty vstupy na motorech souvisejí s klimatizací letadla............a odběrem vzduchu z okolí pro chlazení teploty vzduchu odebíraného od motoru pro klimatizaci. Proto to mají jen tři motory, mít to řešeno čtyřnásonbně je asi zbytečné, dvojnásobně se zdálo konstruktérům málo.

Hub - unsigned guest
2008-02-29 12:46

Podle wikipedie, kde píšou u jedné fotky "View of the port (left) number 1 & 2 Pratt & Whitney JT3D jet engines of a British Caledonian Boeing 707 showing the peculiarity of the number 1 engine mount which is different from the other three, June 1975." se zdá, že to mohla být jak vzácnost, tak vlastnost :-)

Každopádně je tam přiloženo více fotek a co fotka to prakticky jiné řešení. Od neosazeného na 1 a 2 (3-4 nejsou bohužel vidět) u 707RE, tak osazeno na 2,3,4 jak bylo asi nejčastější dle výskytu obrázků. Ve finále E-3 je má naopak osazeny všude :-) Tak to sem z toho jelen srnec a daněk.

dědek - unsigned guest
2008-02-29 10:46

co tady vyhulujete,co tady kúříte.,.hoši,tady se bude kúřit akorát z komína.. anebo ne..vokažte se tu častějc..

Milan Cibulka - unsigned guest
2008-02-29 09:26

American Airlines měli na svých B707-123B a B707-323B a C turbokompresory jen na motorech číslo 2 a 3.
Proč tomu tak je(bylo) to nevím.

xx - unsigned guest
2008-02-28 23:23

Vypadá to, že to měly snad všechny 707, sám jsem si toho nikdy nevšiml, ale je to i tady: www.planes.cz/cs/photo/1026161/

14 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details