Plane type: | KC-135A |
Airport: | Davis Monthan AFB (DMA/KDMA) |
Airline: | USAF |
Registration: | 55-3136 |
Author: | Milan Cibulka |
Date taken: | 03/2007 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 4519× |
This KC-135A have interested history. Manufactured in 1957, used in experiments to determine effects of Aurora Borealis on radio communications in 1957/58, later used in nuclear weapon test programs, wfu to AMARC 28.04.1993 after TT 14062 hours.
Neznáte někdo důvod, proč jsou ty letadla pod ocasem podepřený?
Ten letecký den v 92 v PRG byl nic moc proto, že bylo šíleně mizerné počasí, déšť a mlha, všichni v pláštěnkách, pak se to trochu vybralo a přestalo pršet, ale stejně, žádná sláva.
ten let. den v PRG nic moc DEN NATO v OSR nebo CIAF v BRQ byl vo mooooooc lepsi nez toto zaprve tam skoro nikdo nebyl za druhe to trvalo asi 3 H
Podívejte se na www.maps.google.com a dejte hledat Davis Monthan AFB upe super
Chůůůdinkááá, nějaká nemocnááá. Asi má polámaný křidýlkóóó...:-)
Po studené noci je na eroplánu ptáčkům - bekereláčkům příjemně teploučko...
To John: prave v tom je ten vtip. Poveternostne podmienky v Arizone su velmi mierne a minimalne skodlive pre lietadla, preto zriadili AMARC tam a nie napriklad v Minesote, ci na Aljaske. Niektore z tych strojov tam su len na nahradne diely, ale niektore mozu byt behom par dni a po odkonzervovani opat vo vzduchu. Okrem ineho tam aj predlzuju rezurs na niektorych masinach.Svojim sposobom je to velmi obdivuhodne, ale na druhej strane to nahana strach, ked si clovek predstavi, ze stale si nechavaju tisice roznych lietadiel pre pripad: keby nieco.
Můžu se jenom zeptat proč se tyhle letadla konzervujou a uskladňujou, když stejně za čas vlivem povětrnostních vlivů \"rozpadnou\"? pokud to jsou historicky významné stroje, tak proč to nejde do muzea?
hodně
12 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
Mozna ze jsou tezky na zadek, protoze maji vyndane motory ? A ten podvozek asi taky nevydrzi silny navzdy ?