Photo Detail

Saab 39C Gripen


Author: Ondřej Stibor
Date taken: 10/2007
Number of ratings: 1×
Number of views: 13273×

Description:

Action of deployment forces against hijacked aircraft during JERE 2007 emergency international practices.

AKT



The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



WOODY - unsigned guest (...50.64...)
2008-09-22 23:06

zajímavá debata:-))..co na to říci? Že je jedno jestli to je 100m nebo 10m, foto je nádherná. A k samotné proceduře...pilot se musí přiblížit tak aby viděl do kabiny. Takže když si vezměš kolo a pojedeš kolem auta, tak by jsi měl rozeznat co řidíč dělá...jestli tě sleduje nebo spí či je v bezvědomí atd. A tak je to stejné s registrací letadla...jestli má registračku velikosti 2m, tak mužeš letět 500m od letadla a naopak. Třeba Tchaj-wan airlines mají tak malé registračky, že je třeba se přiblížit opravdu ... na tělo

jena - unsigned guest
2008-06-19 02:44

neni to nahodou foceny z chalengeru???

Kapřík - unsigned guest
2008-02-03 19:36

No, v leteckém předpisu L2 v doplňku A je popsáno jak by se mělo chovat zakročující letadlo(v našem případě Gripen) a začíná to přibliživáním ze vzdálenosti 300m do vzdálenosti potřebné k vizuální identifikaci. A to bych rád věděl na co by pilot brejlil ze vzdálenosti 10m což jsou 2 auta zasebou ve frontě před semaforem. Na drhou stranu akrobatické týmy létají od sebe i 1m takže 10m je možné. Ale to by se určitě oba piloti museli předem domluvit což je asi v případě únosu nepravděpodobné. Sry ale myslim že 10m je fakt blbost

Tom - unsigned guest
2007-11-06 16:10

to Jiří Machovský: pokud dobře čtu tak platí: George=Jiří Machovský. Takže Jiří, Mára se rozhodně s lítáním nevytahoval a na detaily z uvedeného letu se zeptej svého táty, ten tam byl s náma. Nazdar

2007-11-05 09:18

pro mě dobrý,já to beru-metry ne metry,supr díík

2007-11-03 11:31

..pro vsecny neverici "George", podobne snimky na
link://211squadron.cz/letovky/04/index.html

dědek - unsigned guest
2007-11-02 22:19

omlouvám se za pravopisný chyby..už sem to nemoh vydrřet a psal sem to z patra...a rychle..proto chyby..

dědek - unsigned guest
2007-11-02 22:17

george:přestaň už hlučet..seš jen rypák..seděl si v tom nebo ne?ne!mylsim,že auto to ví líp,páč tam seděl..tak prosim tě nehluč anějaký tvoje teorie o ***** si strč třeba do objektivu...už to naptlej..prostě mě příde,že je to jen závist.......seš chtrej jak rádio...už prosim nerej..hm?dík..nemám nic proti tobě..ale proti tvejm kecům fšechno!!!!

hej řeší se tu kvalita fotek a foťáků nebo se tu kouká na fotky letadel?????,,občas bych řek že spíš tra kvalita...

George - unsigned guest
2007-11-02 21:39

pokud je ekvivalent 44mm a neni to vyrez. Tem gripen zabira 1/3 fotky. Tzn. jako 12 mm z 36mm policka filmu. Tzn. 44/12 se rovna vzdalenost/dylka. Gripen ma 14 metru : tzn. vzdalenost=(44/12)*14=51 metru. To je asi 25 metru od konce kridla. Pokud je to vyrez tak to muze byt jenom dál. 50 metru je nejbliz co by to mohlo být.Rekl bych , ze je to vyrez.Co vy na to?

2007-11-02 21:29

Já to nezkoumám podle zaostření , ale podle výpočtu na základě ohniskový vzdálenosti. Je pravda , ze musim vedet jestli je to vyrez, nebo ne , bez toho se to neda urcit. Pokud je to vyrez tak reknete jak velkej, pak uz to muzu spocitat. Jo ja taky litam, takze se nevytahujte.

56 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details