Photo Detail

TU144LL


Author: Ondřej Stibor
Date taken: 08/2007
Number of ratings: 0×
Number of views: 6258×



The albums in which the photo is places

Category:

More photos of


Comments



Petr Minařík - unsigned guest
2007-12-08 15:52

2Peter V.: Bezesporu máte pravdu, jenže když jsem si to s mámou a dětma hasil dopředu do toho skleníku, už tam dřepělo pět chlápků a nechtěli nás tam pustit. Přitom ani neměli letenky, darebáci.

Shell - unsigned guest
2007-10-25 08:47

Je to pomník naší neschopnosti.. Tu-144 do dnešního dne držitel řady nepřekonaných rekordů dopravního letadla.. První prototyp vzlétl roku 1968.. Kde, že jsme to zaspali?

zdenka stojarová - unsigned guest
2007-10-23 17:16

kolik cestujících se vejde do letadla

zdenka stojarová - unsigned guest
2007-10-23 17:07

Proč nejsou vidět celá křídla ?

dochtor - unsigned guest
2007-10-23 15:11

ratrak dnes nepremava

dochtor - unsigned guest
2007-10-23 13:57

PeterV: to je všetko pravda, ale záleží aj v akom lietadle sedíte. Supersonic s delta krídlom nie je pre pasažierov optimálne lietadlo na pozorovanie. okrem toho vo výškach FL600 už sa toho ani veľa pozorovať nedá, možno tak zakrivenie Zeme...

PeterV - unsigned guest
2007-10-22 16:31

Pro Petra Minaříka: k vaší otázce ohledně potřeby mít okna - ono dost záleží na tom kde sedíte, jestli přímo nad křídlem s motory které zakryjou veškerý výhled, nebo třeba v té"lepší" kabině kde máte neomezený výhled. Mohl bych vám vyprávět o přenádherných panoramatických pohledech na exotické části světa které mě poskytly neocenitelné představy o planetě na které žijeme.

Kubadera - unsigned guest
2007-10-22 15:43

2 Petr Minarik: trefils to spravne, kdyby konstrukteri mohli tak okna vynechaji hned jako prvni. Delat celkem zbytecne vyrezy do "pretlakovane nadoby" je z konstrukcniho hlediska dost na nic, ale rikej to marketingarum a prodejcum. Navic lidi by se do "plechove rakve" bali sednout. A proto slibuje napr. 787 okynka jako na verandu!

Frank - unsigned guest
2007-10-22 14:28

Když tak vidím posilující ruské sebevědomí, Tu 160 a otce všech ekologických bomb... jak je na tom vlastně projekt TU 444?

Petr Minarik - unsigned guest
2007-10-22 13:46

yetti: Pravda, zrejme tu hraly ulohu i jine vlivy, napr. dlouhodobeho pobytu ve velkych vyskach, treni konstrukce letadla o okolni prostredi. Jsme prvni pokusnou generaci, zejmena posadky.Poznatky lekaru a vedcu se vyhodnocuji a prubezne se zavadeji zmeny a vylepseni. I A380 bude mit sve specificke problemy, ackoliv po technicke strance se zda byt dokonaly. Zatim jsem necetl o drticce a lisu objemnych odpadku (kelimky, plechovky), kterych si poveze s sebou dost. Jak rikam, SST snad zase priste, az bude dostatek podkladu pro zcela nove konstrukce. Kladu si otazku, k cemu jsou dnes u dalkovych letadel dobra okna? Vetsi cast letu neni videt temer nic krome casti kridla a motoru.

13 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details