Photo Detail

B777-240/LR


Author: Martin Krupka
Date taken: 08/2006
Number of ratings: 0×
Number of views: 7769×



The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



fanda - unsigned guest (...64.0...)
2009-02-09 12:57

...vzduch vchází vstupním otvorem do difuzoru, zde ztrácí kinetickou energii,takže roste tlak... a dochází ke kondenzaci...

Bohuš - unsigned guest
2007-10-11 07:50

Fotka je to opravdu pěkná, ale k té viditelné mlze (snad kondenzaci).
Jaktože v místě nižsího tĺaku kondenzuje vlhkost obsažená ve vzduchu, když se se snižujícím se tlakem naopak rozpustnost vody ve vzduchu zvětšuje a naopak stlačením vzduchu vodní páry kondenzují (viz kompresor). Souvisí to snad s teplotou?

2007-03-15 21:36

Díky. Při tomhle startu pára kondenzovala nepravidelně, jako by 'běhala' po křídle a v motorech. Mám sekvenci snímků a každý je jiný.

J.Pavlátka - unsigned guest
2007-03-15 19:20

Gratuluji Martine k fotce měsíce, je to skvělý obrázek, nutí k zamyšlení. Ani mě tak nepřekvapuje, že v místě nižšího tlaku pára kondenzuje a je vidět, ale proč jen před levým motorem?

Juice - unsigned guest
2007-02-13 11:52

A asi to má něco společnýho s podtlakem, protože před motorem a nad zadní částí křídel vzniká podtlak.

MartinK - unsigned guest
2007-02-12 22:30

No ale vlastně na kondenzaci na křídlech motory asi vliv mít nebudou.

MartinK - unsigned guest
2007-02-12 22:16

Přesně tak. Zajímavé je, že ten den jsem to viděl jen na dvou letadlech B777 Pakistan Airlines. Na ostatních, i když to byly taky B777 to nevzniklo. Čím to? Typem motorů???

Chladil - unsigned guest
2007-02-12 21:28

Jj to jsou kondenzacni pary vlivem pocasi a rychlosti letadla

Anička - unsigned guest
2007-02-12 20:49

Pěkná fotka....:)

Kuba - unsigned guest
2007-02-12 18:02

To neni dym, to jsou podle mne kondenzacni pary ;)

12 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details