Photo Detail

Tupolev TU144


Author: Parfaits
Date taken: 01/2006
Number of ratings: 0×
Number of views: 15169×



The albums in which the photo is places

Category:

More photos of


Comments



dudusik - unsigned guest (...141.77...)
2010-05-26 20:22

Tak aby bolo jasne, aj system vyvažovania počas letu bol uplne iný. Pokiaľ som dobre čítal. Concorde prečerpával palivo z jednej nádrže do druhej a Tu-144 to riešil krídlami (tvarom). A v tom čase Rusom chýbali silnejšie motory a tak Tučko muselo lietať stále s forsážou. Ak to tak nie je, opravte ma. Rád sa naučím niečo nové.

JJ - unsigned guest (...112.122...)
2010-01-23 15:59

presne tak ovsem musite uznat ze kdyz se podivate na vzlet TU154 a B727 tak musite uznat ze B727 je o hodne strnejsi co se tyce prostredi....a hlucnosti, ale myslím si ze kdby se napr TU154 zmodernizoval byl by z nej velice uspesny letoun tot muj nazor

tupolev - unsigned guest (...176.35...)
2010-01-20 13:42

Marek Babiš:máš pravdu a je vidět že tomu rozumíš,protože jak tady někteří píšou ty kecy že STB ukradla nákres Concorda a raketoplánů to sou prostě hlupáci co si hrajou na chytrý a přitom o tom ví prd!

Marek Babiš - unsigned guest (...101.80...)
2010-01-19 19:57

Kdo tady propaguje názor, že to rusové "obšlehli" od angličanů nebo francouzů nebo naopak je opravdu v této věci laik. Concorde je naprosto odlišný od Tu-144 stejně jako je ruský "kosmoplán", zdůrazňuji "kosmoplán" naprosto odlišný od amerických raketoplánů a dokonce byl ten sovětský o dost více bezpečný. Posádka měla pro opuštění "kosmoplánu" v případě nouze více možností než-li američané se svým raketoplánem (např. výtah). Bohužel také projekt Buran zkolaboval. Sověti také nenašli využití pro "Burana". A také co se týče toho "obšlehávaní" jeden od druhého, tak kdo přišel na tu zcela unikátní konstrukci stíhacích letounů jakou mají F-15 nebo Mig-29 nebo Su-27 apod? No přece sověti se svým Migem 25! Byla to přímo bomba. Ale kvůli Viktora Bělenka, který přistál na letišti Hakodate v Japonsku mohli američané a spol. tuto konstrukci "obšlehnout". Viz kniha "Poslední let pilota Mig-25". Mig-25 byl celosvětový unikát, který neměl konkurenci. Později byla jeho konkurence (pochopitelně lepší než Mig-25) - F-15 dokončena díky poznatkům z přístání Migu-25 na letišti Hakodate.
Pochopitelně byl bývalý Sovětský svaz velmi, zdůrazňuji velmi vyspělý co se týče letecké a raketové techniky. Kdo tomu rozumí, tak může jen souhlasit. Opravdu uznání konstruktérům Koroljovi, Mikojanovi, Gurevičovi, Suchojovi, Tupolevovi a spol. Kdo by chtěl polemizovat v těchto věcech se mnou, tak prosím napište. Mé icq je 402654415. O tyto věci se velice zajímám. Hlavně tedy o raketovou techniku a budu rád, když napíšete na icq nebo na email. To co jsem tady napsal bylo opravdu velmi, velmi stručné.

Venda - unsigned guest (...100.135...)
2010-01-17 09:43

Nikdo nic neukradl, žádnou dokumentaci, to je domníváte jako laici v této věci.

Big_Kong - unsigned guest (...70.97...)
2009-12-24 21:30

To bych spíš tipoval, že to ukradli frantíci s anglánama rusákum :)

mates - unsigned guest (...70.230...)
2009-08-12 23:58

Jsou patřičné vthledové rozdíly

Petr Popelář (...84.36...)
2009-06-25 20:56

Ivve:Tak to musím souhlasit..........

Ivve - unsigned guest (...178.124...)
2009-06-25 20:47

no ukradli dokumentaci, aby to udělali větší, s jinou aerodynamickou výbavou...ach, konkordskij si je s Concordem podobnej jako 707 s dc8 ;)

Martin - unsigned guest (...92.192...)
2009-05-25 11:00

Vzlitli driv,ale taky driv skoncili.Jestli se da vubec rict,ze zacali,kdyz ero bylo jen ve zkusebnim provozu..Bylo to jako s jejich raketoplanem,neco udelali a potom nevedeli co s tim..

13 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details