Plane type: | Airbus A380 |
Airport: | Hamburg - Finkenwerder (XFW/EDHI) |
Airline: | Qantas (QFA/QF) |
Registration: | Unknown |
Author: | Tomáš Soušek |
Date taken: | 07/2006 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 12762× |
Part of an airframe at the Airbus factory
..jednak se nejedná o hliník, ale dural, tedy jeho slitiny a není to několik vrstev, mimo přeplátování jednotlvých panelů je to frézovaný panel o různých tloušťkách v místech velkého namáhání, například kolem oken nebo dveří a potahový plech v sílách řádově mm, vnitřní konstrukce trupu je tvořena podélníky a přepážkami, na kterých jsou potahové díly nanýtovýny DURALOVÝMI nýty, nověji je to obdoba zvaná hi-lock, kdy se nýt nezaklepává , ale utahuje a střihá.
F.honsa:To jste vyčetl kde?:-o
Stěna je tvořena z několika vrstev hliníku, je to spojeno nýtama (myslim ocel?), tloušťka je necelej metr- koukn se z okýnka když letíš v letadle, jakej je rodzíl mezi vnější a vnitřní stěnou- to je ta tloušťka
jak je asi silná ta stěna?? vypadá to hrozně nestabilně a tenouce až se divim, že to drží pohromadě :P
On má vlastně 3 patra- v tom nejspodnějšim jsou palivový nádrže a místo zavazadla
tak to vypada jak by měl 3 patra
Atr: maji a snad už i šest nebo kolik
a proc teda Qantas jeste zadnou a trista-osmu nemaji??
toje jak kinder vajce:D a kde je hracka?:D
12 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
niky samotný poťah mimo vystužených častí ako okná dvere a podobne (ako spomenul pán Popelář) je duralový plech o hrúbke možno jedného milimetra...