Šéf Ryanairu prohlásil, že lety 737 MAX nebudou označeny jinak než lety 737 NG

  • 2019-07-22 17:00

Poté, co byl zaparkovaný 737 MAX 200 na továrním letišti v Rentonu a určený pro Ryanair přeznačen na 737-8200, objevila se otázka, jak budou lety 737 MAX nabízeny zákazníkům.

CEO společnosti Michael O'Leary objasnil, že společnost nebude ve své nabídce a prodeji odlišovat 737 MAX 200 od 737 NG. V některých případech to ani nelze, protože podle provozních potřeb mohou být na různé linky nasazována různá letadla. Generální ředitel skupiny Ryanair neočekává, že cestující budou trpět nedostatkem důvěry v model MAX.

Přeznačení z 737 MAX na 737-8200 v Rentonu není, jak uvedl, nijak spojeno se společností Ryanair, neboť to není ona, kdo v přední části vyznačuje typ letadla.

Samotná informace o redukci počtu letů v důsledku snížené kapacity vedla k mírnému růstu akcií. Investoři se obávají převisu kapacit na evropském trhu, který snižuje ceny letenek, a snižuje marže. Snížení kapacit na evropském trhu je proto jednoznačně dobrá zpráva. Analogicky stouply o 3 % až 4 % také akcie společností jako je Lufthansa, Air France-KLM, Norwegian a easyJet.

Skupina Ryanair přibrzdila plány vyřazení nejstarších Boeingů 737 NG. Jen nedávno předpokládala prodat 10 nejstarších 737NG a až 16 letadel vrátit leasingové společnosti. Nyní rozhodla, že některé z těchto strojů si chce ještě ponechat. To způsobí jistý růst nákladů na údržbu. Ryanair diskutuje s Boeingem, jak tyto vícenáklady kompenzovat.

O'Leary slibuje, že skupina poskytne aktuální a detailní prognózu finančních výsledků 29. července, kdy firma ohlásí výsledky 1. kvartálu. Připomněl, že model 737 MAX dosahuje fenomenálních provozních parametrů a pokud by byla možnost všech 58 MAXů do léta 2021 převzít, Ryanair by neváhal. (Foto: twitter)


Article photographs



Comments



Gajda - unsigned guest (...182.4...)
2019-07-23 12:40

pepe - tak aby sis někdy nepřiplatil zbytečně, nejednou se mi stalo, že jsem měl letět něčím a místo toho přiletělo pronajatý letadlo. Dělo se to, děje a dít bude. Maxy měly problém a snad jak Boeing, tak FAA a spol pohlídají, aby se už neopakovala žádná další nehoda způsobená letadlem. A co se Ryanairu týče, nemají na svým kontě jedinou oběť a jediný spadlý letadlo, což jim může i nenízkonákladová konkurence závidět a já osobně věřím tomu, že jim ani MAXy tuto statistiku nezhorší. Tak jestli ona eliminace rizika by nebyla letět spíš s nima v MAXu než s aerolinkou, co má ve statistice nehody s obětma na životech v A320 neo. A to nehledě na to, že jsou destinace, kde prostě nějaký velký výběr z daného místa není. Takže tam lítá jeden a tím se to celý vyřeší samo.

dvojiteF - unsigned guest (...10.42...)
2019-07-23 12:27

pepe

No ty budeš asi veľký odborník :D ja si zasa rád pár drobných priplatím aby som letel v najbezpečnejšom lietadle na svete (čo po získaní certifikátov jednoznačne bude) B737 MAX ktoré bude voňať novotou ako v nejakej 30 ročnej herke.

Atomic (...189.132...)
2019-07-23 09:22

Podle mého padá úrověň hlavně díky komentářům nepřihlášených hostů... Lufthansa taky u letů uvádí "A320all series" takže nevidím důvod proč by Ryanair musel MAX v nabídce nějak odlišovat.

pette - unsigned guest (...113.55...)
2019-07-23 07:47
Krade se všude

Všude se krade, tak proč by nekradl i blesk, teda pardon, planes.cz.... nezměnilo to majitele? protože úroveň padá rychleji než kámen k zemi.

ČUpin - unsigned guest (...102.199...)
2019-07-22 21:21
foto

foto twitter, to jako fakt? to neumíte uvést autora a bez dovolení mu fotku ukradnete?

pepe - unsigned guest (...41.247...)
2019-07-22 20:35
dobre vediet

ze "money rulez" a o ine nejde... radsej si par drobnych priplatim a MAX nikdy. nejde o zbytocny strach ale eliminaciu rizik.

6 records

Partners


Advertisement
This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details