Photo Detail

A319-132


AKT RED
Author: Robert Kolek - lojza
Date taken: 2014-01-29
Number of ratings: 1×
Number of views: 4591×

Description:

29.01. Freshly painted, to be YU-APA.

AKT RED



The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



Martin LKMT - unsigned guest (...47.145...)
2014-02-03 06:34

Malina: a co třeba Aerosvit (který sice již krachl nebo nějak prostě skončil) ale to livery bylo fakt trochu divné ale uznávám že UIA již nepokračují po Arosvitu a jen tak mezi námi já jsem jenom rád ale vím že po světě ještě pár letadel UIA léta v barvě Aerosvitu www.planes.cz/cs/photo/1172106/b767-33aer-ur-aai-aerosvit-ukrainian-airlines-aew-vv-budapest-bud-lhbp/

Malina - unsigned guest (...92.246...)
2014-01-31 19:52

Dovolím si ještě doplňkovou laickou otázku. Neznají u KLM a Korean Air fyzikální zákony a nemají estetické cítění? Mě osobně se právě jejich barvy velice líbí.

M_V - unsigned guest (...231.26...)
2014-01-30 17:57

Walt: Zajímavé! Netušil jsem, že Concorde někdy létal v barvě plechovky od Pepsi-Coly.

Walt - unsigned guest (...113.8...)
2014-01-30 11:15

Tady se o tom něco píše:
www.concordesst.com/history/events/pepsi.html
Trup jim povolili nalakovat, ale křídla musela zůstat bílá...

Michal - unsigned guest (...131.25...)
2014-01-30 06:35

Aha, takže v armádě se nehledí na provozní důvody a proto máme vládní Airbus v elegantní tmavé ...

Petr - unsigned guest (...99.55...)
2014-01-30 00:55

To Malina: Většina dopraváků je bílá/světle šedá/barva kovu, ale nechce se mi to počítat, důvody jsem uvedl, nemám co bych dodal. Nevím, jestli by letěl růžový Concorde hůř než bílý, ale naštěstí měli jeho provozovatelé dost rozumu a věděli, že jejich zákazníci za letenku platící velké peníze by to těžko zkousli. doplním, že trup Concordu se za letu "natáhl" až 15 cm a silně se zahříval, tudíž ta bílá s barevnými doplňky byla fakt optimální...

milhaus (...178.222...)
2014-01-30 00:03

no proti barvám JATu je to pokrok:-)

Kuba J. - unsigned guest (...71.98...)
2014-01-29 21:25

A ještě jedna otázka do pléna, proč by Air Serbia dělala letadlo žlutý nebo fialový, když národní barvy Srbska jsou červená, bílá a modrá? Holt u dopraváků vládne bílá, u vojenských strojů začíná vládnout šedý mor.

Malina - unsigned guest (...92.246...)
2014-01-29 20:31

To Petr: dovolte abych se nesmělou otázkou přidal k shuppikovi. Proč některé společnosti volí barvy tmavé ( zelená, modrá i černá se najde ), nechtějí být elegantní, nebo neznají fyzikální zákony? Aještě kontrolní otázka: měl by Concorde nalakovaný růžově při rychlosti M2 nějaké problémy? Dík za odpověď

Petr - unsigned guest (...99.40...)
2014-01-29 19:37

To Shuppk: Možná by stálo za to používat hlavu, než sem dáš takový výblitek. Bílá je nejen stále elegantní a levná, ale z provozních důvodů nejlepší barva, neboť kromě jiného jak vzdělaní jedinci vědí, odráží světlo a teplo, čímž chrání a šetří i materiál, z kterého je letadlo vyrobeno. Kdyby byla lepší černá, všechna letadla by dávno natřeli načerno. Kontrolní otázka, jakou barvu měl Concorde, létající téměř ve FL600 a rychlostí M2.0??No a v případě pronájmu letadla stačí vyměnit samolepky na trupu, případně v nejhorším přelakovat SOP.

13 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details