Photo Detail

YAK42D


Author: Petr Popelář
Date taken: 02/2003
Number of ratings: 1×
Number of views: 1988×



The albums in which the photo is places

More photos of


Comments



lik - unsigned guest (...112.40...)
2013-02-27 13:22

milhaus: To jste asi uhodil hřebíček na hlavičku. Rozdíl v nasazovaných tratích bude hlavní důvod vývoje tohoto typu.

milhaus (...178.222...)
2013-02-14 22:37

to lik: Dvouproudové motory má i Tu-154. Jak 42 je mnohem lehčí hlavně kvůli tomu, že je určen na krátké linky, s maximálním payloadem doletí pouze 1380km, zatímco Tu154M 3900kma snad je tam znát i nějakej rozdíl těch modernějších motorů, ale spotřebu Jaku 42 jsem nikde nenašel. Tu145M žral okolo 4,500-5000 kg/ha si jako A310-300.

lik - unsigned guest (...220.245...)
2013-02-13 22:18

Děkuji vám pánové za informace.
Opravdu to vypadá, že se projektanti snažili vytvořit ekonomické letadlo, když při poloviční MTOW je kapacita více než dvoutřetinová.
A navíc ty dvouproudové motory ... snad jen 787 je o nepatrný kousek dál :-)

milhaus (...178.222...)
2013-02-13 20:06

Jak 42 byl myšlený jako náhrada Il-18 aTu-134A. Ono Tu-154 je mnohem větší letadlo, MTOW je 98-100 tun a Jak má jenom 57,5.

Rýbrcoul - unsigned guest (...113.9...)
2013-02-13 12:24

lik: proč ho vlastně dělali nevím ale má výrazně nižší spotřebu.

lik - unsigned guest (...220.245...)
2013-02-13 11:08

A propos,
nevíte proč ho vlastně dělali?
Tedy v čem je jeho hlavní rozdíl vůči Tu 154, krom trochu rozdílné kapacity?

lik - unsigned guest (...220.245...)
2013-02-13 11:02

Jak mám ruská letadla rád,
tak, do tohodle "udržovaného" Jaku by se mi asi třikrát nastupovat nechtělo...

7 records

This website uses cookies to ensure you get the best experience on our website. Further details