Tento letoun výr.č. 151011 z roku 1958 Aeroklubu České republiky havaroval dnes (20.06.2009) na letišti v Chrudimi. Pilot letadla bohužel zahynul, třem parašutistům se podařilo z Brigadýru před jeho nehodou vyskočit. Příčina pádu a následného zničení letadla, včetně požáru, se bude vyšetřovat.
17.05. Přílet na revizi k ČSA. Letadlo v barvách nové společnosti TUIfly, vzniklé spojením nízkonákladového dopravce Hapag-Lloyd Express a charterovky Hapagfly poprvé v Praze
10.09. Po návratu z laku v barvách kanadských Flair Air, které budou novým najímatelem letadla po jeho vrácení ČSA leasingové firmě (budoucí registrace C-FLEN).
29.03. večer se vrátil z lakovny v Southendu letoun ČSA před jeho vrácením leasingové firmě. Jak je patrno z fotografie, nového provozovatele bude mít v Turecku (s registrací TC-SKM).
25.09. Exotický návštěvník Ruzyně na nákladní lince ze Sharjah, která k nám byla přesměrována kvůli chybějícím povolením k letu do finální destinace Frankfurt. Letoun výr.č. 23652/669, bývalý Girjet (EC-KEP) a Martinair (PH-MCE), rok výroby 1987.
01.05. Let ze cvičení Flying Rhino z/do Náměště nad Oslavou za účelem transportu vojáků letících ze cvičení domů; stroj výr.č. 047 patří 1Regt Army Air Corps se základnou v německém Güterslohu