Letecká společnost Ak Bars Aero zastavila z ekonomických důvodů k dnešnímu dni (12.01.2015) dočasně svoji činnost. Krátce předtím se ještě s letouny Canadair předvedla na turistických charterech z Kazaně 3x v Praze (27.12.2014, 3.1.2015 a 10.1.2015).
Namur Air Promotion SA. Toto letadlo s 10 parašutisty a jedním pilotem na palubě havarovalo dne 19.10.2013 asi 10 minut po startu z letiště Namur. Ztratilo výšku, při dopadu na zem všichni bohužel zahynuli. Nehodu mělo i v roce 2000, při startu z Moorsele. Po opravě se vrátilo v roce 2003 opět do provozu.
30.06. Grafair Flight Management AB. Obojživelná letadla nejsou v Praze k vidění každý den. Tento vzácný kousek se zastavil pro palivo na cestě ze Stockholmu-Skavsty do Pescary v Itálii.
08.12. Přílet v Maďarsku čerstvě registrovaného Beeche 1900C-1 (výr.č. UC-66, ex A6-FCB, OY-GEI, N66YV), kterému ještě stále zůstalo zbarvení předchozího provozovatele Falcon Express Cargo z Dubaje. Stroj bude létat od pondělka na doplňkové lince FAH6724/3 z/do Kolína nad Rýnem pro UPS.
19.10. Logojet propagující letos v červnu dosažené hranice přepravy 50 milionů pasažérů, nápisy jsou z vybraných fotek destinací Vuelingu aplikace Instagram.
20.07. Velkým překvapením pro mě bylo, že pilot tohoto nádherného Beechcraftu výr.č. TC-300 z roku 1962, který dnes přistál po náročné cestě z Kanady před půl osmou večer na letišti v Praze, na mě promluvil česky! Vlastníkem a pilotem tohoto letadla je George Moravec, který má v Kanadě firmu Desna Controls & Weighing Inc., sídlící v Calgary, provincii Alberta. Letadlo vystartovalo z domovského letiště Calgary/Springbank 17.07. a pokračovalo dále po cestě přes Thompson v Manitobě, Iqaluit/Nunavut, Reykjavík na Islandu a Wick ve Skotsku až do Prahy. Pokud počasí dovolí, zítra odletí do Šumperka a myslím, že jej v ČR uvidíme ještě na několika letištích !