Letadlo vyrobené v roce 1979 bylo dodáno k Air Tanzania. Nyní slouží k dopravě materiálu a zaměstnaců na niklový důl Raglan na polostrově Ungava. Glencore Canada Corporation
Letadlo vyrobené v roce 1996, létalo v barvách Tyrolean Airways i do Prahy. Od dubna 2001 je u Hydro-Quebec, kanadského provozovatele vodních elektráren. Těch má v provozu celkem 63 o celkovém výkonu 37,370 MW a zaměstnává bezmála 20000 lidí k jejichž dopravě tento stroj spolu se dvěma letadly DHC-8-400 slouží.
Nejnovějším typem letadla ve flotile Lufthansy je Boeing 787, prvních pět kusů k nimž patří i stroj na snímku bylo původně určeno pro čínské aerolinky Hainan Airlines a Suparna, ty je však neodebraly. Na rozdíl od letadel objednaných přímo Lufthansou jsou poháněny motory GEnx 1B. Ve výrobním závodě v Charlestonu je již připravován k dodání první stroj objednaný přímo Lufthansou.
Air Inuit používa na lety z Montrealu okrem klasických dvojstoviek aj o niečo novšie Boeingy 737-300, aj keď stroj C-GFFN s vekom 32 rokov nepatrí tiež medzi najmladšie.
Táto DHC-8 Air Inuit patrí tiež medzi vzácnych návštevníkov, ktorých možno stretnúť spomedzi veľkých letísk výhradne v Montreale, inak lieta väčšinou medzi malými mestečkami s ťažko vysloviteľnými názvami v provincii Nunavik.
Montreal je na rozdiel od Toronta aj cieľom mnohých regionálnych lietadiel, ktoré dnes už v Európe takmer vymizli, napríklad Air Creebec sem hojne lieta svojimi DHC8-100 a DHC8-300.
Air Saint-Pierre z rovnomenného francúzskeho zámorského územia neďaleko pobrežia Kanady patrí medzi vzácnych návštevníkov Montrealu, nakoľko je to jediné veľké letisko, kam ich ATR-42-600 lieta.
Životnosť Boeingov 727 a 737-200 nie je ani v Kanade nekonečná. A tak boli Canadian North nútené do svojej flotily zaradiť aj Boeingy 737 druhej generácie, napríklad tento takmer 30-ročný B737-400 v Combi verzii.
Druhým B737-200, ktorý pravidelne lieta z letiska Montreal Pierre Elliott Trudeau International Airport, je tento stroj s nápisom Raglan, ktorý vozí zamestnancov ťažobných spoločností k ich pracoviskám. Lieta od terminálu všeobecného letectva, preto používa takmer výhradne dráhu 06R/24L. Glencore Canada Corporation
V septembri som sa po dlhšej dobe vydal na výlet do Kanady, najmä s cieľom uloviť ešte nejaké staršie lietadlá. V Montreale ma hneď prvý deň potešil Boeing 737-200 spoločnosti Air Inuit, ktorý sem lieta pravidelne, samozrejme s neodmysliteľnou úpravou pre prevádzku na nespevnených dráhach.
Letadlo bylo vyrobeno před 45 lety pro Air Gabon. Má speciální úpravu pro provoz na nezpevněných plochách spočívající v deflektoru na předním podvozku, který má zabraňovat kamínkům odlétajícím od kol. Na motorech jsou též umístěny trysky, které ofukují prostor před vstupem do motorů, též aby zabránily nasátí nečistot do motorů.