Detail fotografie

MIG21MF


Autor: Dádulka
Datum pořízení: 07/2004
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 5392×

Popis:

OZL - 1.SLP




Kategorie a uživatelská alba

Kategorie:

Další fotografie


Komentáře



milan - nepřihlášený host (...242.82...)
27.12.2011 19:46

Ne ne 9414 původně od 6.sbolp

Dan (...195.174...)
14.11.2011 21:06

Frana: Ne ne, nemyslim si...

Fráňa - nepřihlášený host (...102.212...)
14.11.2011 18:52

datum fotky 07/2004 - nepatří tam náhodou 1994?

litice41 (...70.238...)
04.11.2011 22:43

Zajímavá fotka. Díky.

Martin Král (...102.141...)
04.11.2011 21:57

To Jirka:Nevím mne to raritní nepřijde,skoro na každé motorovce kterou točili TOPáci to bylo možno vidět.

martin - nepřihlášený host (...17.80...)
04.11.2011 21:00

??

martin - nepřihlášený host (...17.80...)
04.11.2011 20:59

Tohle mi připomnělo jeden inzerát z českobudějovického tisku.
Prodám automobil Škoda 100, motor MIG 21. Zn. sídliště Vltava

martin - nepřihlášený host (...17.80...)
04.11.2011 18:53

Tohle mi připomnělo jeden inzerát z českobudějovického tisku.
Prodám automobil Škoda 100, motor MIG 21. Zn. sídliště Vltava

martin - nepřihlášený host (...17.80...)
04.11.2011 18:45

Tohle mi připomnělo jeden inzerát z českobudějovického tisku.
Prodám automobil Škoda 100, motor MIG 21. Zn. sídliště Vltava

Jirka - nepřihlášený host (...73.214...)
04.11.2011 15:42

Ta konstrukce je rampa, na které drží prodlužovací roura s výstupní tryskou motoru. Toto se používalo pro motorovou zkoušku - bez ocasní části. V každém případě je to raritní fotka - tento způsob provádění "motorovek" se moc často nepoužíval. Na rampě byly zároveň přípojky pro ovládání změny průřezu výstupní trysky - na volnoběh byla plně otevřená, na maximál zavřená (to je ten kruhový prstenec na konci). Regulace byla v závislosti na otáčkách.

Celkem 12 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace