Detail fotografie

CL601-3A


Typ letadla: CL601-3A
Letiště: Ostrava (OSR/LKMT)
Společnost: Czech Air Force (CEF)
Registrace: 5105
Autor: Metaxa
Datum pořízení: 02/2009
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 5533×

Popis:

Vzhledem k silnému sněžení a čerstvě spadlému sněhu je možné vidět proud vzduchu hnaný reverzem při brzdění během pojíždění.




Kategorie a uživatelská alba

Kategorie:

Další fotografie


Komentáře



Honza - nepřihlášený host (...22.55...)
06.04.2009 10:28

Dušan: yetti nemá rodinu, kdo by si takovýho blba vzal

Dušan - nepřihlášený host (...47.35...)
05.04.2009 21:54

Yetti:Ne, ne a ne.Já vylezu a ty mi tam naskáčeš s celou rodinou.NE!

Dušan - nepřihlášený host (...47.35...)
31.03.2009 22:00

Petr Popelář:Superb genštabu a Superb pana Vonáska můžou být naprosto stejné.Akorát řidič genštabního Superbu nejspíš bude jezdit trochu jinak než univerzitní profesor Vašek Vonásek.Třeba v tomto vojenském stroji sedla jenom posádka bez pasažerů na RW 22 ,pak po Foxtrot poněkud svižněji pojížděla a taky brzdila reverzama.Rozdíl je asi v tom,že tohle pilot 737-čky nedělá,naopak lidi na palubě nepoznají,že stroj se právě zastavil. Myslel jsem tohle.Jinak Vaše řádky rád čtu.

FlyingJ - nepřihlášený host (...176.244...)
31.03.2009 19:43

Nepoužívá se ten reverz spíš proto, že kdyby brzdil normálně kolama, tak se na ně nabalí ten sníh a bude to klouzat?

Petr Popelář (...84.36...)
31.03.2009 18:05

jk:Jasně že ano, i u Tu-134/154,Il-62,76 a dalších, ale já jen pro názornost a tento případ, protože tato problematika by byla na dlouhou rozpravu, na kterou zde není prostor.
V kostce u nízkoobtokových motorů je to tak, že se obrací i teplý proud..u vysokoobtokových-tedy valné většiny současných dopravních letadel je to takto.

jk - nepřihlášený host (...176.55...)
31.03.2009 17:46

Dovolil bych si podotknout, že jsou ruzné druhy reverzu, např. u tornáda se obrací i teplý proud

MirekZ - nepřihlášený host (...93.103...)
31.03.2009 14:53

to Petr Popelář:Zase o něco chytřejší,moc dík.

Bubak (...223.100...)
31.03.2009 14:13

...super!!!!

Petr Popelář (...84.36...)
31.03.2009 13:25

MirekZ:Kolem 80 procent tahu vyvozuje FAN(studený proud, co nejde spalovací komorou), .......berme to tedy tak, že tah motoru snižuje účinnost reverzu......

MirekZ - nepřihlášený host (...93.103...)
31.03.2009 12:42

to PetrP:Asi mám trochu delší vedení, studený vzduch jde dopředu a horký plyny dozadu to je jasný,ale jak působí ten reverz,to se přeci musí navzájem rušit,tedy pokud nemá reverz větší tah.

Celkem 18 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace