Typ letadla: | unknown |
Letiště: | Příbram (LKPM) |
Společnost: | Not specified |
Registrace: | Neznámá |
Autor: | Michal Krechowski |
Datum pořízení: | 02/2008 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 9114× |
Pohled ze směru 06 na příbramské letiště.
To vrána: nechápu tvou reakci. Uvědom si že ta pojížděčka je tam opravdu na nic. Mimochodem s jakýmkoli malým érem Z-43 C-172 atd. to z dráhy 06 můžeš odpálit rovnou po najetí od hangáru jelikož je ta dráha dostatečně dlouhá. Také ta pojížděčka moc nechátrá jelikož je to děláno bytelně, přesi jen to není obyčejná silnice. Krásným příkladem jsou Hradčany a Milovice, kde krom rozpadlých budov je dráha a pojížděčky v pěkném stavu a ani to nezarůstá trávou. V Zábřehu nevím z jakých důvodu, ale předpokládám že z finančních taky zrušily asfaltovou dráhu a ponachali provozuschopnou pouze travnatou. Prostě ta pojížděčka tam je naprosto nanic. Já tedy radši po přistání rovnou odbočím k hangáru než pojíždět kilometr po pjížděčce. Na Panenskám Týnci mají akorát prot pohyb letadel zprovozněny od hangáru tři krátké pojížděcí dráhy a tu co vede na druhý konec letiště uzavřeli a na takovýchto letištích se pojíždí back trackem i když při silném provozu na okruhu to dělá velké problémy.
Silnice vede napříč RWY také v Hořovicích...
Je to pěkné letiště, tak proč ho kazit "velkou" dopravou? Muselo by se tam utopit příliš mnoho peněz.
Příbram je taky taková raritka, že přímo přes RWY vede silnice. Ale na druhou stranu ty turbolety co tam lítají s paragánama ji stejně nepotřebují celou.
Aha. Takže se to jako obvykle nechá zničit, aby se to pak pracně obnovovalo za daleko větší peníze, než co by za tu dobu stála údržba... :-/
to J: Ono kdyby se využívala hlavní pojížděcí dráha musel by se o ni vlastník letiště starat a udržovat. Také by pojížděcí dráhy museli být označeny a nalajnovány žlutou plnou čarou a vyznačany okraje. Tohle všechno stojí peníze a to nemalé. Proto provozovatel letiště používá jen dráhu a pojížděčky k hangárům a hlavní pojížděcí dráhu, která tam byla vybudována jen pro vojenská letadla, protože letiště Příbram byla záložní vojenská plocha uzavře t.z.: že je uzavřena pro pohyb letadel. Tímto se provozovatel stará jen o stav RWY a o pojížděcí prostředky k hangárům a v jakém stavu je hlavní pojížděcí dráha se nemusí starat. To samé je na letišti v Mnichově Hradišti.
Pribram je dobra loklalita, predevsim je 100m od dalnice, takze na Barandovskem moste jste do 20min.
nejsem expert, ale nemely by ty budovy letiste stat spis pri pojezdu nez na strane RWY?
Sakra, pěkné letiště, ale vypadá celkem nevyužitě...kdyby se využívala celá RWY, rozšířil apron...hmm:) počítám, že by tam mohlo sednout i ATRko, ža ano?
Celkem 10 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
Fakt pěkné letiště. Přeji všem na LKPM , aby se jim vedlo co nejlépe a dalšímu rozvoji "placu" i létání nestálo nic v cestě !Lokalita fakt kousek od Prahy, super.