Agentura Brand Finance zveřejnila pravidelnou analýzu hodnoty 50 největších značek v letecké dopravě. Hodnota značek se v důsledku poškození odvětví dopady pandemie v ratingu „Brand Finance Airlines 50 2021“ snížila ze 109 miliard dolarů na 73 miliard dolarů.
Vedoucí místo si udržely značky Delta Air Lines, American Airlines a United Airlines. Ale také tyto vítězné značky ztratily 38 % až 40 % své hodnoty. První desítku uzavírá British Airways s hodnou 2 miliardy dolarů (tab. 1). Hodnota Top50 značek je uvedena zde.
Největší propad zaznamenaly Spirit Airlines (-44 %), British Airways (-43 %) a Air Canada (-42 %)
Do Top50 se propracovaly tři nové společnosti: Saudia (506 milionů dolarů) na 39. místě, Jetstar (360 milionů dolarů) na 49. místě a na posledním místě Avianca (356 milionů dolarů).
V indexu Brand Strength Index (tab. 2) se jako nejsilnější značka AAA na prvním místě umístil Aeroflot, následován Turkish Airlines a Emirates.
Metoda vyhodnocení je podrobně popsána zde. (Tab.: Brand Finance)
Celkem 1 záznam
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
najprvo som sa cudoval ze preco Aeroflot je najsilnejsou znackou ... a potom citam malym pismom ze sa jedna o prieskum na domacich trhoch