Hodnota vedoucích značek letecké dopravy klesla o třetinu. Nejhodnotnější brand udržela Delta, nejsilnější má Aeroflot.

  • 24.07.2021 08:30

Agentura Brand Finance zveřejnila pravidelnou analýzu hodnoty 50 největších značek v letecké dopravě. Hodnota značek se v důsledku poškození odvětví dopady pandemie v ratingu „Brand Finance Airlines 50 2021“ snížila ze 109 miliard dolarů na 73 miliard dolarů.

Vedoucí místo si udržely značky Delta Air Lines, American Airlines a United Airlines. Ale také tyto vítězné značky ztratily 38 % až 40 % své hodnoty. První desítku uzavírá British Airways s hodnou 2 miliardy dolarů (tab. 1). Hodnota Top50 značek je uvedena zde.

Největší propad zaznamenaly Spirit Airlines (-44 %), British Airways (-43 %) a Air Canada (-42 %)

Do Top50 se propracovaly tři nové společnosti: Saudia (506 milionů dolarů) na 39. místě,  Jetstar (360 milionů dolarů) na 49. místě a na posledním místě Avianca (356 milionů dolarů).

V indexu Brand Strength Index (tab. 2) se jako nejsilnější značka AAA na prvním místě umístil Aeroflot, následován Turkish Airlines a Emirates.

Metoda vyhodnocení je podrobně popsána zde. (Tab.: Brand Finance)


Fotografie k článku


Související fotky


Komentáře



tonic - nepřihlášený host (...173.20...)
24.07.2021 09:27

najprvo som sa cudoval ze preco Aeroflot je najsilnejsou znackou ... a potom citam malym pismom ze sa jedna o prieskum na domacich trhoch

Celkem 1 záznam

Partneři


Reklama
Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace