Generální ředitel Ryanairu Eddie Wilson doufá, že firma bude schopna převzít první letadla 737-8200 již počátkem příštího roku. Skupina Ryanair objednala v roce 2014 až 210 letadel, z toho 135 závazných objednávek a 75 opcí. Naděje Ryanairu se opírají o příslib šéfa FAA, že bylo dosaženo dohody o společné recertifikaci s evropským regulátorem European Aviation Safety Agency (EASA). To znamená, že zpoždění v uznání recertifikace evropským úřadem bude minimální.
Skupina předpokládá, že v době letního letového řádu bude mít ve svém parku 30 až 40 MAXů resp. letadel 737-8200 ve „zhuštěné“ konfiguraci pro Ryanair. Ta mají dílky sníženým nákladům na sedačku poskytnout společnosti mimořádnou konkurenční výhodu. (Foto: The Guardian)
Protože letenka nestála pár babek jako dnes, nikdo neřešil bezpečnost (resp. výdaje na kontrolu cestujících) a obecně zisk na cestujícího byl úplně někde jinde.
Jak driv mohly být aerolinky profitabilni když létaly přes oceán s B707 a v uspořádání 2+2?
Nebyl bych si tak jistý, že to co platilo před covidem, bude platit i po něm... Zhuštěná konfigurace byla před pár lety určitě skvělý nápad. Ale bude to tak ještě za rok?
Celkem 4 záznamy
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
viz kolombo, nebyla tam taky spousta nesmyslnejch poplatku jako dnes... palivo stalo mnohem mene.
Tech aspektu bylo spousta.
2thanks: neni nic jednodusiho nez pripadnou konfiguraci predelat na jednu z dalsich variant. Mene cestujich se da dat vzdycky, vic je problem s ohledem na certifikaci.