Příští léto bude Aer Lingus provozovat na linkách z Dublinu do Hartfordu, Newarku, Philadelphie a Washingtonu Dulles a z Shannonu do New Yorku výlučně Airbus A321LR v uspořádání pro 184 cestujících.
Z těchto linek vytlačí A330 a Boeingy 757.
Letouny A321neo nabízí lepší efektivnost a jsou optimální z hlediska nabízených kapacit. Analýza RDC Apex dokládá, že při průměrném obsazení 85 % dosáhne A321LR (viz obr.) bodu zvratu již při přepravě 114 485 cestujících proti 197 237 cestujících, které by k dosažení bodu zvratu potřeboval A330-300. Na lince Dublin – Newark předpokládá RDC pro výpočet bodu zvratu průměrnou cenu letenky na A321LR 199,53 eur proti 173,15 Eur pro A330. Model RDC pro A321LR je možno nalézt zde, pro A330-300 zde.
Společnost Aer Lingus vloni přepravila na transatlantických linkách přes 3 miliony zákazníků, přičemž v období od roku 2014 do 2019 počet přepravených cestujících přes Atlantik zdvojnásobila. (Obr.: RDC Aviation, planes.cz)
Celkem 1 záznam
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
Podle mě je to špatně - na přetíženým nebi a přetížených letištích se přes Atlantik objeví prcek s kapacitou 737, jen proto, že tam doletí. Kdyby to bylo z nějakýho nevýznamnýho letiště, kde by byla slabší poptávka, ale existovala by poptávka, budiž, ale Dublin, Newark, Philadelphie...