Snaha zajistit z epidemiologického hlediska bezpečná letiště urychluje úsilí o bezkontaktní odbavování cestujících a automatické zpracování dat cestujících. Vedoucí firma v tomto oboru NEC uzavřela partnerství s organizací SITA týkající se vývoje a implementace řešení pro bezkontaktní odbavení. Tato řešení zároveň zvýší propustnost letišť, která se za několik let návratu k normálu může stát opět aktuálním problémem.
Partnerství zahrnuje sběr a zpracování informací o cestujících včetně informací biometrických, které jsou důležité pro automatickou identifikaci cestujícího. Automatické rozpoznání zákazníka urychlí např. registraci na let, automatické odbavení zavazadel, potvrzení plateb, pasovou kontrolu, bezpečnostní prohlídku a nástup do letadla. Systémy mohou sbírat a vyhodnocovat důležité marketingové údaje.
Procesy budou budovány okolo platformy I: Delight společnosti NEC, která umožňuje identifikaci osob, a to i pokud jsou v pohybu. K nim se budou připojovat systémy a aplikace SITA Smart Path a SITA Flex, které umožní integraci s existující letištní infrastrukturou a aplikacemi.
Průzkumy mezi cestujícími jednoznačně prokazují, že cestující automatizaci celého procesu vítají, data jsou ochotni sdílet a ve své většině si přejí minimalizovat jednání s obsluhujícím personálem, které povětšinou vede ke zdržením.
Nebyly vloženy žádné komentáře.
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém