Plane type: | A319-112 |
Airport: | Prague - Ruzyne (PRG/LKPR) |
Airline: | Czech Airlines ČSA (CSA/OK) |
Registration: | OK-NEP |
Author: | Petr Volek |
Date taken: | 2014-11-13 |
Number of ratings: | 0× |
Number of views: | 4401× |
13.11. Back in Prague after repainting in Rome.
Na MediaGuru PIS prezentovala v rámci kampaně www.prague.eu/cs prezentovala i 3 návrhy konečných vizuálů: www.mediaguru.cz/aktuality/praha-vyuzije-ke-sve-propagaci-airbus-319/#.VGXQZ58YmY6
Letmech:aha diky nevedel jsem...
Zas jsem o neco chytrejsi...
Pražská informační služba nasadí v kampani na podporu českého hlavního města reklamní nosič v podobě Airbusu 319 Českých aerolinií. Plocha letounu, který bude vzlétat minimálně dvakrát denně a osmnáctkrát za týden, bude polepena motivy Prahy.
„Polep letadla bude zhotoven v duchu nového vizuálního stylu Prahy. Předběžný grafický návrh počítá s variací citoslovcí doplněných sloganem ,Prague – pure emotion‘. Věříme, že tato ne zcela běžná forma propagace Prahu opět zviditelní a přiměje k její návštěvě další turisty,“ uvádí mluvčí PIS – PCT Kateřina Bártová.
Airbus 319 bude létat do zemí Evropské unie a na Blízký východ po dobu dvou let, za což PIS – PCT zaplatí 4,9 mil. Kč bez DPH.
„Původní hodnota zakázky přitom byla v této výši plánována pouze na období jednoho roku. ČSA do ceny rovněž zahrnuly inzerci ve svém palubním magazínu, promítání krátkého video spotu v letadlech, umístění banneru na webu aerolinek a zveřejňování novinek z Prahy v newsletteru, který společnost pravidelně zasílá svým zahraničním partnerům,“ doplňuje Bártová.
to Martin LKMT: Proč chudáci, co letěli s OK-NEP. ČSA mají větší rozteče sedaček než Travel nebo Smartwings, což je pohodlnější, nebo ne?
Věřte nevěřte, ale Ostrava i Řím je jedna a tatáž firma, tedy jsou kvalitativně stejné.
Spíš jde o to, kdy má která volno.
Tivat: v Ově by to stálo určítě méně (cesta) do Říma a zpět je určitě cena přepravy vyšší než do Ostravy a zpět...
JINAK Z CENAMI LAKOVÁNÍ SEZNÁMEN NEJSEM
Ondra: už se stalo! a ne jednou!Já byl letos na Mallorce na 12dnů ale ti chudáci co tam byli na 8 dní tak zpět měli OK-NEP a už tak byl SWW i SWT (ty jsem dostal při letech tam a zpět) dost stísnění a A319 byli na letech na PMI naprosto běžné v ÚUterky a Pátky to totiž letadlo zaplnil jen Blue Style jinak všechen zbytek lítal ráno
v čem je lakovna v Římě lepší než v Ostravě?
je to výhodné, protože si ho bude nyní moct půjčovat Travel Service ale mě se to zbavování letadel ČSA vůbec nelíbí...
17 records
Copyright © 1999-2024 planes.cz | CMS
St.Guenther:tak ten první by se mi hodně líbil a ten 3 to nebude..