Airbus A380 je zachráněn a jeho výroba bude pokračovat!!! Skvělá zpráva přišla před koncem roku z Toulouse. Inženýrům se podařilo technickými úpravami stroje vyřešit ekonomiku provozu. Po demontáži dvou vnějších motorů stroj vykazuje o 45% nižší spotřebu paliva!!! Tím pádem jsou náklady na jeho provoz srovnatelné s B787 nebo A350. Stroj provádí zkušební lety pod označením Airbus A380 NEO. Zbývá už pouze dořešit kratší dolet, nebo nižší MTOW.
Zrušení papírových dálničních a mýtných známek od roku 2021 uvítají také letečtí dopravci. Vlivem nejednotného systému zejména v Evropě dochází k situacím, kdy posádky musejí vylepovat skutečně neúměrné množství známek. Díky tomu dochází ke značenému zakrytí výhledu, takže takřka všechny lety musejí být prováděny výhradně podle pravidel IFR. To klade zvýšené nároky na výcvik posádek, ale i ekonomiku provozu. Nezanedbatelná je také zátěž zaměstnanců ŘLP, kteří musejí sledovat nejen provoz, ale s pomocí dalekohledů i vylepené známky.
Zachyceno po cestě z letiště Taoyuan Airpot do Taipei. Městské letiště, které nabízí skvělý spotting á la St. Martin. V pozadí mrakodrap Taipei 101, který je vysoký půl kilometru.
Dráha 09/27 bývalého vojenského letiště Kámen na Pelhřimovsku slouží nyní k certifikaci silničních svodidel, o čemž svědčí šikmé stopy, do kterých se svodidla upevňují.
Z důvodu navýšení kapacity letounů z jednoho na dva se toto "Túčko" přestěhovalo z původního místa doslova "za roh" - na toto zaplevelené, ale mnohem fotitelnější místo v areálu Kunz Aero v německém Hahn am See. Pořízeno během prvních paprsků ranního slunce.