Tento letoun v letech 1992-2013 (2013-2015 poté odstaven na letišti v Praze) létal u Českých aerolinií pod registrací OK-XGC a ke konci svého působení nosil červené retro livery.
Společnost Maleth-Aero provozuje tento bezmála 29 let starý Boeing,který dnes dosedl na dráhu Ruzyňského letiště.(ex EI-BXG, EI-CDC, YL-BBH, UR-AAK, UR-GBE, G-UMAR)
Dnes 2.7. v ranních hodinách se uzavře jedna významná kapitola v historii ČSA, odlétá poslední B737-500. Shodou okolností je to i stroj, který byl nasazen na poslední lince ČSA provozované B737: OK596/7 Praha-Ženeva-Praha dne 13.ledna 2013, přesně před 900 dny. Od svého zařazení do provozu v červenci 1992 nalétal 48202 hodin při 32331 letech. Děkujeme za spolehlivou službu a přejeme ještě dlouhý provoz v novém působišti.
Bývalé ČSA OK-XGE, nyní již s americkou registrací vlastníka: Aerospatialle Trust Company. Zajímavostí je na letadle nesprávně přilepená registrace N913LC, kterou v USA nosí Beechcraft G36.
Letoun v.č. 25192/2262 byl vyroben v roce 1992. Poprvé vzlétl 1.4.1992 a již o čtrnáct dní později se dostal do provozu u společnosti TAESA s imatrikulací XA-SAC, od 1.5.1996 jej do provozu převzala brazilská Rio-Sul s imatrikulací PT-SSA, kde létal až do 19.5.2002, kdy se přemístil do Evropy k zatím poslednímu provozovateli Ukraine International Airlines (UR-GAJ). Vlastníkem letadla je GPA Group (Airplane Finance Ltd), která ho nechala po ukončení pronájmu pod dočasnou registrací OE-IAH přelétnout do Ostravy do údržbového centra JOB Air Technic (dříve CEAM).