Nedlouho před večerním odletem linky do Lutychu. Letadlo je v provozu od roku 1992 a s cestujícími létalo např. u British Airways nebo S7 Siberia Airlines. Pro TNT vozí zboží teprve od jara 2015.
Pravidelný návštěvník ostrovního státu Malta. Letiště Luqa nabízí ze všech stran zajímavé pohledy, neboť je obklopeno celou řadou historických objektů.
Sn 29205/3056 byl vyroben pro Aeroflot, kde létal s registrací VP-BAM, poté byl u Garudy jako PK-GZJ. Od července 2011 je po přestavbě na nákladní ve flotile TNT.
18.04. Po příletu ranní linky Lutych-Praha-Brno. Letadlo vozilo cestující od roku 1998 u Aeroflotu (VP-BAO) a Garuda Indonesia (PK-GZL). Od roku 2011 ho na svých nákladních linkách provozuje TNT.
24.01. Letadlo dodáno v r. 1999 Aeroflotu jako VP-BAR, od r. 2004 u Garuda Indonesia jako PK-GZO a nakonec po konverzi na nákladní verzi v r. 2012 k TNT jako OE-IAT