Spitfire SM845 se v roce 2012 vrátil zpět do Velké Británie, kde byl znovu opraven do letuschopného stavu. První let provedl 17. prosince 2013 a obdržel zbarvení 28. perutě bázované v Hong Kongu v létě 1950.
Spitfire SM845 byl vyroben na jaře 1945 a zůstal uskladněn až do prosince téhož roku. V lednu 1946 se vydal na cestu po moři do Indie a 11.února dorazil do Karáčí. Od roku 1947 sloužil u nově vzniklého indického letectva u 14. perutě s novým sériovým číslem HS687. Po vyřazení ze služby sloužil jako klamný cíl na základně Kalaikunda. Koncem sedmdesátých let byl prodán do USA a začala částečná rekonstrukce. V červnu 1988 dorazil do Velké Británie, kde se v opravách pokračovalo. 7.července 2000 provedl svůj první let a později obdržel označení GZ-J, které nosila jedna z "osmnáctek" v roce 1949 na Kypru.
Spitfire SM845 byl v lednu 2009 prodán švédskému holdingu Biltema AG, který vlastní mimo jiné i Spitfire Mk.XVI RW386. Zde obdržel novou registraci SE-BIN. 21. července 2010 byl Spitfire téměř zničen při přistání na norském letišti Tynset. Jeho pilot Bertil Gerhardt utrpěl smrtelná zranění.