Spitfire se zajímavou historií, původně byl zkontsruován jako jednosedadlový, nalétal 176 bojových vzletů, byl sestřelen nad Normandií 6.6.1944 a v roce 1950 byl přestavěn na dvousedadlový pro trenink irského leteckého sboru. V roce 1979 ho získal z muzea pan Grace a uvedl ho znovu do letu schopného stavu, po smrtelné autonehodě pana Grace letoun udržuje a provozuje vdova, paní Carolyn Grace.
Spitfire MJ772 během přistání na dráze 28 po posledním vyhlídkovém letu toho dne. V rámci oslav 75. výročí bitvy o Británii se přelétnul do Anglie, kde byl 7.9.2015 vážně poškozen po nouzovém přistání bez motoru.
Carolyne Grace za řízením jejího Spitfiru. Vyroben jako Spitfire LF Mk.IXc v roce 1944. Během vylodění v Normandii na něm příslušníci novozélandské 485. perutě dosáhli čtyř sestřelů (2x Ju-88 a 2x Bf-109). V roce 1950 přestavěn na dvoumístný a dodán irskému letectvu jako IAC-162.
Spitfire MJ772. Vyroben jako jednomístný Spitfire Mk.IXc v roce 1943. Za války sloužil u francouzských perutí 340 a 341. Po válce uskladněn a v roce 1950 přestavěn na dvoumístný stroj a dodán irskému letectvu jako IAC-159. Dnes ve vlastnictví Air Fighter Academy na německém ostrově Usedom.