První ze čtyř pronajatých Airbusů A350-900 jako budoucí posila Lufthansy v mezidobí dodávek vlastních letadel. Všechny 4 letouny dříve sloužily u Philippines Airlines, které ale byly z důvodu úsporných opatření vráceny leasingové společnosti. Zachyceno při ranním odletu na Maltu, zřejmě na revizi k LH Technik Malta (od 25. listopadu 2021 je letoun v tomto zbarvení zpět v Mnichově).
Premiéra vlajkové lodi německé vládní letky v Ingolstadtu. Letoun, který byl původně určen pro Lufthansu (D-AIXQ), byl později převeden pod Flugbereitschaft a dodán v srpnu 2020. Za povšimnutí stojí stále chybějící trupové označení na přídi (10+03) a dočasná registrace (D-AGAF) pod záštitou LH Technik na zádi letounu.
První finále na dráhu 25 k provedení touch-n-go. V době pořízení fotografie letoun přiletěl jako D-AGAF pod hlavičkou Lufthansa Technik (budoucí trupové číslo 10+03 zatím není užíváno jako oficiální).
Bývalý logojet "Expo 2010" od China Eastern (B-6055) bylo donedávna možno spatřit na tomto letišti, kde byl od 30.10.2015 uskladněn pod německou registrací, a čekal na svůj další osud. Dne 06.12.2017 byl letoun přelétnut do Abu Dhabi. V současnosti je tento letoun ve vlastnictví "European Aviation Club", který rovněž vlastní vyřazené A340-500/-600 od Etihad Airways, uskladněné na letišti ve francouzském Teruelu.