Typ letadla: | EB-29 |
Letiště: | Tábor (LKTA) |
Společnost: | Private |
Registrace: | OK-1221 |
Autor: | Jakub Macillis |
Datum pořízení: | 03.06.2015 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 2348× |
Německý kluzák Binder EB-29 na Plachtařském mistrovství České republiky v Táboře. Rozpětí tohoto větroně je neuvěřitelných 28,3 m. Pro porovnání, Boeing 737-500 - 28,8 m, ERJ-190 - 28,7m a ATR72 - 27m. Kluzák pohání samostatný motor, který je umístěn na zatahovacím pylonu. Majitelem je Tomáš Rendla z AK Zbraslavice.
isteže sú krídla delené, inak by sa to ani nedalo poskladať do tranďáku. a motor na pylone ho nepoháňa ale slúži len ako doletový (prípadne samovzletový) motor. inak vetroň poháňa termika, svah, vlna a ten medzikus medzi kniplom a sedačkou to celé - lepšie alebo horšie - kočíruje...
Tak to netuším. Možná, že se tu někdo najde, kdo bude vědět, ale na webu mají napsáno toto:
8-part wing with boundry layer control on the lower wing surface.
Wingtip with winglets for wingspan 25,3 m, 28.3 m or 29.3 m.
Mě by z toho vycházelo, že to má nějaký nasazovací konec, kterým lze rozpětí měnit, ale je to jen můj odhad.
Ta křídla mají demontovatelné nástavce, nebo jsou pevná?
Celkem 4 záznamy
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
Jakub Macillis - děkuji, myslel jsem si to