Detail fotografie

unknown


AKT
Typ letadla: unknown
Letiště: Neznámé
Společnost: Not specified
Registrace: Neznámá
Autor: Filip Koška
Datum pořízení: 21.02.2015
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 4644×

Popis:

21.02. Na stání č. 14 na pražském letišti Václava Havla byl dnes odpoledne ukotven třetí nástupní most. Stání by mělo být uvedeno do provozu na konci března 2015.

AKT



Kategorie a uživatelská alba

Kategorie:

Další fotografie


Komentáře



testgjedna - nepřihlášený host (...71.234...)
28.02.2015 10:00

pokud by to nebylo potřeba tak by se to na 110% nestavělo

Michal Maňák (...113.63...)
27.02.2015 00:38

Zajímala by mě peripetie okolo nasazení A380 na pravidelných linkách do PRG.Už je to dost dlouho na to,abych věděl kdo mi co řekl,ale údajně to začátkem léta byla jistá věc,že může létat A380 DLE SMLUV....Teď neberu otázku počtu cestujících i když to není zrovna pomíjivá věc,ani to jestli je letiště připraveno.Jen mě zajímá,co vše je potřeba vyřídit předem za dokumenty a jestli to v případě KAL bylo provedeno....

adam - nepřihlášený host (...179.139...)
25.02.2015 03:17

Škoda, jednou by mě to číslo zajímalo. Tipuju, že se úprava začne rentovat tak po stém přistání 380ky, což někdy v daleké budoucnosti leda tak jednou týdně EK a na svátky Transaero. Inu uvidíme, zda se toho dočkáme dříve, než budou zrezivělé mosty v tichosti zlikvidovány.

ICARcz (...222.224...)
24.02.2015 23:23

JK: Konečně někdo napsal, jak to doopravdy je - díky. Když už jsme u těch zbožných přání, tak ta 747-8 taky není špatná vize, konečně A380 už jsme v PRG viděli 3x- ta je okoukaná,ale osma tu ještě nikdy nebyla ... :-)

JK - nepřihlášený host (...175.228...)
24.02.2015 10:35

Čiste prakticky, A380 do Prahy pre Korean nemá príliš význam nie preto, že by bola príliš veľká, ale preto, že je to high-yield konfigurácia, ktorá potrebuje obsadiť viac než sto miest v business a first. Máloktorý trh toto ustojí.
Za 747-400 je v podstate ideálnou náhradou 777-300, ktorá pritom vychádza lepšie ekonomicky. Určitá nádej by ale mohla byť v 747-8i, ktoré už snáď Korean v tomto roku odoberie.

Milan V - nepřihlášený host (...188.231...)
24.02.2015 08:58

Lide, kteri jsou s problematikou obeznameni, rikaji, ze A380 KE v PRG neni realna zalezitost, ale zbozne prani z doby priletu A380 jako zmeny linky. A obecne- k updatum letovych radu leteckych spolecnosti: zmeny jsou tak caste, ze to co se jevilo jako hotova vec pred rokem, se mohlo uz trikrat zmenit

romul - nepřihlášený host (...113.254...)
23.02.2015 10:27

Pokud vím tak letos KAL nepočítají s 747 do Prahy, v nejvyšší sezoně má létat 777 (+ 330 ČSA) ... 380 je možná pro jednorázové navýšení kapacity v případě potřeby, stejně jako tomu bylo minule...

Ondra - nepřihlášený host (...249.81...)
23.02.2015 07:14

tak sorry ze jsem něco napsal. Já zapomněl ze je to tu samy odborník jak je vidět. Možná dřív než dostaneš tedy správnou odpověď přiletí ta 380 do Prahy.

adam - nepřihlášený host (...179.139...)
22.02.2015 23:51

Ondra: díky, otázka byla směřována lidem, kteří jsou s problematikou obeznámeni.

Blamážník - nepřihlášený host (...101.195...)
22.02.2015 19:39

divil bych se, kdyby KE si vyplácly jednu z deseti jejich 380 do PRG

Celkem 31 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace