Detail fotografie

SU22M-4


Typ letadla: SU22M-4
Letiště: Payerne (LSMP)
Společnost: Polish Air Force (PLF)
Registrace: 3715
Autor: Jirka (koojoo) Hrdlička
Datum pořízení: 08/2014
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 1987×

Popis:

AIR 14




Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



Juris - nepřihlášený host (...86.99...)
05.09.2014 21:07

M_V:to se tady asi nedozvíš,tady je nejhlavnější,jak jsou fotky ořezaný ,přepálený,nepřepálený atd.atd. Co je na nich je až to poslední :-D

Gonzales - nepřihlášený host (...146.199...)
04.09.2014 16:11

10/10

Ondra - nepřihlášený host (...208.115...)
04.09.2014 16:04

Honza K.: dobře, věřím vám :D ale uznejte že to vypadá podivně :)

M_V - nepřihlášený host (...231.26...)
04.09.2014 13:54

Dá se někde najít, pro jaké rychlostní rozsahy (IAS a Mach) jsou jednotlivé konfigurace křídel určeny? Ať už pro Su22 nebo pro jiné letadlo s měnitelnou geometrií. Zkoušel jsem to, ale žádný názorný graf ani tabulku jsem nenašel. :-(

Honza K. - nepřihlášený host (...179.126...)
04.09.2014 13:37

Ondra: No to je z posledních sil, než se opřou křídlem... :-)

Ondra - nepřihlášený host (...208.115...)
04.09.2014 13:10

Honza K.: No to nemáte pravdu, na to obrázku se evidentně vznáší, přeci jen jsou tak 2 cm nad dolním okrajem :)

Honza K. - nepřihlášený host (...179.126...)
04.09.2014 12:25

To Ondra: Víte, jak jsou ta letadla těžká? Prostě svou vahou padají dolů... :-)

Ondra - nepřihlášený host (...208.115...)
04.09.2014 11:49

Jako já nevim, záběr je to velmi efektní a fotka technicky kvalitní, ale fakt to nešlo nějak jinak ořezat? Myšleno horno-dolně.. mě to uplně bije do očí jak to je celý namačkaný dole na tom obrázku..

Martin Kotek - nepřihlášený host (...103.89...)
04.09.2014 10:14

Pecka pane kolego

Boris Medek (...102.244...)
04.09.2014 09:28

Ještě by se jim měli otáčet výsostné znaky..

Celkem 11 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace