Typ letadla: | B737-8Q8 |
Letiště: | Pardubice (PED/LKPD) |
Společnost: | Travel Service (TVS/QS) |
Registrace: | OK-TVG |
Autor: | Jan Žeravík - Žeryk |
Datum pořízení: | 25.08.2013 |
Počet hodnocení: | 1× |
Počet zobrazení: | 20946× |
25.08. Nezdařené podvečerní přistání linky QS2907 z Burgasu, letoun stojí několik desítek metrů za prahem dráhy 09, letiště je uzavřené.
abych vyjádřil svůj názor, letadlo mělo opravdu jeden zpětný tah inop, bylo natankováno i na zpáteční cestu do BOJ (z úsporných důvodů na úkor bezpečnosti, o tom se na tomto místě můžeme bavit), plus aquaplaning tam sehrál svou roli, a jak již zde bylo uvedeno, poměrně silný zadní vítr těsně nad dráhou. o kvalifikaci pilotů nepochybuji, byl sem členem posádky (cabin crew nikoliv flight crew :-) a oba dobře znám, zkušení zodpovědní piloti, určitě se dalo incidentu předejít, na druhou stranu nikdo netvrdí, že jiná flight crew by to zvládla lépe. podobné věci se prostě stávají a stávat budou, pokud to vždy dopadne takto, tak se tady společně zasmějem některým odborníkům a my si o tom příště popovídáme v rámci CRM :-) co se norem týče, i když mluvíme o normách ÚCL, které jsou dost podivné a opravdu může člověk být někdy velmi unaven, tak musím říct, že společnost TVS a piloti především celkem striktně dodržují, pár let zpátky tomu bylo trochu jinak, ale i u TVS se to pohlo správným směrem, na čemž má velký podíl příchod mnoha pilotů od ČSA, kteří jsou zvyklý na trochu jiné standardy.
Kdo to řídil???!!!
Čenda:to jsi sesmolil sám nebo ti někdo pomáhal?Nevzpomínám si,že by jsi sem kdy napsal něco z oboru,co by stálo za psí štěk,ale pokud ti tento tvůj příspěvek pomohl ke chlapáctví v gatích,tak to jsem rád a klidně ještě něco napiš,ať se podíváme,co jsi za odborníka.
Juris:Ty ale jako blb nevypadáš, ty jseš opravdový a s Komárkem si podejte ruce, a raději se bavte spolu, takoví dva blbci si budou notovat.
Komárek:to se tady občas dělá,že to promažou a vytrhnou z kontextu tak,že pak vypadáš jako poslední blb.Mám s tím bohatý zkušenosti,ale zase je pravda,že už se mi to dlouho nestalo,tak to jsi asi musel být velmi ostrý:-D
Radím redakci ať komentáře neruší. Je to zábavnější čtení než Čechoviny. Tak dlouho jsem se nepobavil...
Safra to je tak dramatický, že o tom určitě natočí další díl leteckých katastrof a pomocí nejmodernější počítačové animace to rozeberou krok po kroku :D
pilot TVS: taky tě rád vidím :-P
Honza:Letecká nehoda/incident nemívá jednu příčinu, ale většinou se těchto příčin musí několik sejít.....a jsem přesvědčen, že bude opravdu nejlepší počkat na oficiální závěr.
Celkem 116 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
"Podle záznamu CVR kapitán hodnotil přistání …„jako do peřin“. " no a pár sekund na to jim došlo, že to neubrzdí.. Dosedli 850 metrů za prahem dráhy a vzhledem k délce dráhy (2700 m), nefunkčnímu jednomu obraceči tahu, mokrý dráhy a váze letadla to prostě neubrzdili...
www.uzpln.cz/pdf/incident_HuvawBW6.pdf