Typ letadla: | A320-214 |
Letiště: | Praha - Ruzyně (PRG/LKPR) |
Společnost: | Nas Air (KNE/XY) |
Registrace: | OK-HCA |
Autor: | Václav Kudela |
Datum pořízení: | 29.01.2013 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 6301× |
29.01. Letadlo Holidays Czech Airlines připraveno k pronájmu do Saudské Arábie
PeterV:
Řekl bych to spíše přesně naopak. Pronájmy jsou pomalu to jediné, co jim opravdu jde a opravdu na tom vydělávají. Je to celkem logická věc, vezměme si takové TVS. U nich to spíš svědčí o tom, že mají naprosto přesně šajn o správném plánování a využití letadel. Na letní sezonu využijí vlastní letadla, na zimu, kdy je využití ZNAČNĚ nižší, je pronajmou jinam. Nebo myslíte, že by bylo ekonomičtější, aby letadla v zimě stála na zemi? O celkové stavu letadla ani nemluvím, neb jak víme, všechna letadla by se do hangáru nevešla...
Mám velice silný pocit že jediný důvod proč si aerolinky v Česku kupují nové letadla je aby je mohli následně pronajmout nějakým Mickey Mouse aerolinkám na druhém konci světa - jedno letadlo do Timbuktu, dvě letadla do Tramtárie, další letadlo bůhví kde, atd.
Je tohle běžný způsob jak se v Česku chápe princip plánování provozu normální aerolinky? Může se potom taky někdo divit jak taková aerolinka nakonec dopadne?
Můžu se mýlit, ale takové využití letadel musí být zajisté dlouhodobě neekonomický s negativním dopadem na údržbu a celkový stav letadla, a aspoň mě to indikuje že v takové aerolince naprosto nemají šajnu o správném plánování jejich letadlového parku a provozu.
P. Juriš: TVB dva roky :)
Petr Jiruš: Nebejt TVS tak tu je dýl :)
To tedy máme smůlu na ty letištní logojety - TVB létal snad jenom rok, a tenhle měl vydržet dokonce 5 let.
Co ty motory ? vypada to jako by to delalo petilety dite....
jako vrchol grafiky to neni, teda ...
takhle nám zkazit HCAčko, no toto...
A co nápis na spodku trupu - ten zůstal?
Celkem 18 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
Kilo Hotel:
Do jisté míry jsem ochoten souhlasit. Nemám po ruce vhodné cifry abych podpořil můj pohled na tuto věc, ale mám přímé zkušenosti s několika aerolinkama v Asii (Pakistan, Indie, Indonésie, Thailand, ...) které si takhle krátkodobě pronajímali ACMI letadla. Ti vždycky měli přehršli nabídek, a s takovou konkurencí měli obrovský výběr a skutečně za minimální ceny.
Pravda, dneska řada aerolinek parkuje obrovské množství svých starších ale pořád ještě dobrých letadel v Arizoně, tak proč by je nakonec ještě nakonec na chvíli někomu nepronajali i za lacinou cenu. Ale přestříkat svoje zánovní letadlo, poslat ho někam na Fiji i s posádkou či dvěma na jednu sezónu, místo toho aby to letadlo létalo od nevidíš do nevidíš na svojich vlastních linkách, tak myslím že v dlouhodobém plánování té aerolinky něco zadrhává.