Detail fotografie

B747-209B/SF


Autor: Milan Cibulka
Datum pořízení: 19.11.2012
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 4579×

Popis:

19.11. 08:19 Odklon letu z Bahrajnu do Lipska kvůli mlze na cílovém letišti

AKT



Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



Lee - nepřihlášený host (...112.155...)
28.11.2012 21:24

Tohle mám teď na kalendáři Letiště Leoše Janáčka :)

TeX - nepřihlášený host (...24.17...)
22.11.2012 21:18

Na RWY 24 je ILS CAT IIIb

Dan (...239.78...)
22.11.2012 06:44

jirkad: Ne.

jirkad - nepřihlášený host (...0.231...)
21.11.2012 10:32

nebyl to divert kvůli nedostatku paliva?

carlcox - nepřihlášený host (...100.4...)
20.11.2012 22:57

ten je krasne natazenej!:-) pekna momentka

jarda - nepřihlášený host (...100.102...)
20.11.2012 21:19

Za nulové viditelnosti (0m) přistát neumí, to je CATIIIc, má to málokteré letiště a proto se to moc necpe ani do letadel. CAT IIIb to nemá určitě a jestli má CATIIIa, tak platí minimální RVR200m. Jak už tu někdo napsal, tak nemusela klapnout jedna z podmínek, nebo stačí, aby se rozbil měřič RVR na cílovém letišti, nebo bylo v provozu ILS z obou stran dráhy a je to mrtvý... Možností je mnoho.

Fanda - nepřihlášený host (...103.91...)
20.11.2012 10:44

V tomto případě bych to spíše přičítal tomu, že podmínky jsou tak na rozhraní CAT II a III a docela pochybuji že tohle letadlo je na CAT III vybaveno a možná bych i pochyboval o CAT II

Martin Šneberg (...113.86...)
20.11.2012 03:52

2 Bugr: já zase mám informace, že by Boeing na autopilota přistál, ale neumí ten autopilot plácat ocasem, proto Boeingy přistávájí ve většině případů na vizuál, i když by to teoreticky zvládly...Prostě Tě to navede a pak ale touch down je na tobě, alepoň tak mi to bylo řečeno. Airbus by to dal, protože je technologicky vyspělejší než Boeing. Sorry, zase jsem moc :D

DJ AIRBUS - nepřihlášený host (...29.227...)
19.11.2012 21:12

celou dobu stalu prstu C chengenska skovany jen ocasek mu koukal 1*****

bugr (klf) (...80.58...)
19.11.2012 20:20

Johan: to je vidět :-))

Na přistání za nulové viditelnosti musí být splněny, dle mého laického pohledu, minimálně tři podmínky, přístroji vybavené letiště, to samé musí platit pro letadlo a nakonec na toto musí být vycvičena posádka. No a něco z toho tady asi neklaplo.

Celkem 18 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace