Detail fotografie

IL62M


Autor: Petr Popelář
Datum pořízení: 1984
Počet hodnocení: 1×
Počet zobrazení: 3317×

Popis:

Havana - Frankfurt




Kategorie a uživatelská alba

Kategorie:
Alba:

Další fotografie


Komentáře



Gripen1995 - nepřihlášený host (...45.210...)
23.03.2013 09:09

Kuba J. :Ale když se zrovna doplňovalo palivo ve Frankfurtu, tak se taky dalo požádat o azyl?

Roman Kratochvil (...188.232...)
11.12.2012 08:22

Jedna z nejhodnotnějších a nejvzácnějších fotek tady na planes.
Vždyť udělat takovoudle fotku není jen tak!

Kuba J. - nepřihlášený host (...71.98...)
02.12.2012 10:47

Tu knihu právě dočítám, moc hezké čtení. Kdo chtěl emigrovat v pozdějších létech přes tuto linku, musel hned na cestě do Havany. Kdo si ještě chtěl užít dovolenou na Kubě a vystoupit při návratu zpět, tak se přepočítal - zpátky už nelítalo přes Kanadu ale rovnou směr Evropa a případně se ještě dotankovávalo právě ve Frankfurtu.

Čtenář - nepřihlášený host (...192.59...)
15.11.2012 07:46

Doporučuji všem nedávno vyšlou knihu "Dálkovky" od cpt.Kvapila. Je to velmi čtivě napsáno a čtenář se tam mnohé dozví...

OK052 - nepřihlášený host (...24.147...)
05.11.2012 11:18

Komárek: linka do socialistické Havany přes Montreal, na rozdíl od přímé linky do Montrealu, ale nevyžadovala kanadská víza a výjezdní doložku do kapitalismu. Nicméně její kouzlo spočívalo v tom, že se tam nicméně při plnění dalo vystoupit a požádat o azyl. :)

OK052 - nepřihlášený host (...24.147...)
05.11.2012 11:15

Navigátoři z IL6 asi upřesní, ale pokud si pamatuju, trik, proč se to dalo zpátky dát až do PRG spočíval v tom, že se za letu přeplánovala trať, např. z FRA až do PRG, a protože se to dělo už za letu zmenšila požadovaná rezervní zásoba paliva a tím to vyšlo. Doplní, opraví mě někdo z posádek IL6? Díky

Petr Popelář (...84.36...)
04.11.2012 19:45

Komárek:Montreal se létal v té době i jako samostatná linka. PRG-YUL-PRG, takže na tuto ne, ale na nlinku do Montrealu samozřejmě ano.

Brru - nepřihlášený host (...24.21...)
04.11.2012 17:15

Poučné. Stejné lze vyslovit jednou jednoduchou větou(MS), dvěma s upřesněním(PP) či rozvinutými souvětími s negací na šest řádků(PV). Tětiva je v profilu křídla, není s čím nesouhlasit. -:)

Komárek - nepřihlášený host (...102.202...)
04.11.2012 16:46

Bylo možné zakoupit letenku do Montrealu?

PeterV - nepřihlášený host (...158.16...)
04.11.2012 14:29

Vím že PP mě už asi bude nenávidět když s ním nebudu úplně souhlasit, ale ten zub tam je proto že tětiva křídla u trupu je zkrácena proto aby když se při vysokém úhlu náběhu křídla proudnice odtrhnou, tak aby se nejdříve odtrhly u kořene křídla, zatímco na vnějších částech křídel zůstane normální proudění vzduchu a tím se udrží příčná kontrola křidélky. Ta prodloužená tětiva vnějších částí křídla tudíž v podstatě plní stejný účel jako sloty u VC-10 (které jsou rovněž pouze na vnějších částech křídel), akorát to nemá žádné pohyblivé části a tudíž je to lehčí a daleko jednodušší řešení, a nepotřebuje to údržbu.

Celkem 18 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace