Detail fotografie

ULL (Morane-Saulnier MS-185)


Autor: Jan Slabý - Tigisek
Datum pořízení: 06/2012
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 7962×

Popis:

Dnes (16.06.2012) havaroval letoun při odletu z leteckého dne. Pilotovi se nic nestalo.

AKT



Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



Zdeněk Adamec (...239.72...)
19.06.2012 16:00

Hlavně,že je to s "dobrým" koncem.Zrovna jsme odcházeli,když to hlásili.
Škoda,létalo to dobře ! V řepce se nedá ani chodit natož přistát.

Ještě ,že neexplodovala ta puma.:-)

Tex (...141.0...)
18.06.2012 12:05

"Letěli jsme už domů. Při vzletu vysadil motor. Nebýt tady za letištěm řepkové pole, určitě bychom bezpečně přistáli," řekl jednašedesátiletý pilot letadla Miroslav Špaček.

ICARcz (...222.224...)
18.06.2012 00:57

Jo, řepka... stačí si vyzkoušet do ní vjet třeba na kole... je to jako vlítnout do lepidla :-)

JIMAT (...178.120...)
17.06.2012 14:27

Ono se hrozně blbě sedá nouzově do pole řepky a ta je skoro všude!!!

Chlupatec (...209.200...)
17.06.2012 00:16

No určitě to nebylo z velké výšky. To by vypadal jinak. Nejspíše měl nedostatečný výkon motoru při startu a zavčas nepřerušil start. Na konci dráhy, v psí výšce, bez rychlosti to pak už prostě jinak dopadnout nemohlo. Jednou se mi stala podobná kratochvíle v zephyru s R912. Venku 35 stupnu, hmotnost u MTOW a odešel při startu jeden zapalovací okruh. Lezlo to na 110km/h snad necelý metr nahoru. Nikdy by mě nenapadlo, jaký vliv ta jedna nefunkční svíce v každém válci měla. Hezky se o tom mluví, ale když se to stane mnohdy člověk zjistí že se něco děje až když je příliš pozdě. Hlavně že je pan kolega v pořádku.

WOM (...70.9...)
16.06.2012 23:29

:-(( to vysvětluje ty hasiče a zablokovanou silnici na odjezdu. Hlavně že je pilot zdráv...

Jan Slabý - Tigisek (...80.219...)
16.06.2012 23:23

chlupatec: a bylo to vyložene konec dráhy...silnice a on cca pět metrů za silnicí takto v poli

Jan Slabý - Tigisek (...80.219...)
16.06.2012 23:22

Chlupatec: nevím, ale spíš bych to viděl na přetažení letadla po startu a nasledný pád po strátě rychlosti...protože tam žádné stopy v obilí nebyli od toho že by se pokoušel nouzově přistát

Chlupatec (...209.200...)
16.06.2012 22:59

Ale copak? Selhání motoru a převrácení při nouzáku?

Celkem 9 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace