Typ letadla: | L39ZA |
Letiště: | České Budějovice (JCL/LKCS) |
Společnost: | Czech Air Force (CEF) |
Registrace: | 2433 |
Autor: | Dádulka |
Datum pořízení: | 09/2002 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 3359× |
Údržba v OZL ČB
Zakladni nastroje pri udrzbe jsou dva. Drat a kladivo. Co nejde urazit, to se pridratuje:-)
Aleši, garantuji Vám, že kvalita odvedené práce nezávisí jen na nářadí. Věřte tomu, že mrvil zničí ledacos i momentovým klíčem s přesností 0,000001Nm :) A naopak zkušený mechanik ví kdy je možné a lepší pomoci si ne tak sofistikovaným nástrojem
Vážení, vaše komentáře a pohled na použité nářadí ve mě vyvolal vzpomínky na mou kariéru v letech 1976 - 1988, kdy jsem pracoval jako přístrojař na TU-134 u ČSA. Čím myslíte, že se povolovaly a utahovaly všechny elektrické a přístrojové zástrčky? Sikovkama, sice existovaly jakési hákové klíče, ale v nářaďovně se vyfasovat nedaly, takže přístrojař bez sikovek byl jako bez ruky.
A jak myslíte, že se pasoval radarový kryt na tůčku po proražení ptákem, nebo blesekem. Za použití pilníku, minimálně dvojnásobného rozměru a s pomocí asi 20kg pytle s pískem, kterým se do krytu bušilo při konečném doladění, aby si sedly zámky. Tož asi tolik k "sotisfikovaným" nástrojům na obrázku.
při údržbe letadla je potřeba používat jemnou mechaniku...takže sikovky, kladivo a pilník je vždy v základním nářadí....:-D ...je to nářadí, jako každé jiné
A co teprve to kladivko, zeee? :p To je vysoce sofistikovany nastroj troubleshootingu :)))
Když instalatér mění pákovou baterii "sikovkama" a pochromované matice tím zničí, je to neomluvitelné, ale běžné. Při údržbě takové techniky, co je na obrázku, bych "sikovky" předpokládal v Africe, ne v Budějovicích. O pilníku platí totéž.
Celkem 7 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
Dádulkovi děkuji za hezké obrázky připomínající mi přes dvacet let strávených v profesi /mnohdy i s kladívkem,pilníkem či sikovkami-vše je stejně nakonec otázka rukou,které je drží-napáchat větší škody lze i s daleko jemnějším vercajkem../
a těším se na další pohledy za vrata hangárů...