Detail fotografie

unknown


Typ letadla: unknown
Letiště: Mimo letiště
Společnost: Not specified
Registrace: Neznámá
Autor: Jaroslav Beneš
Datum pořízení: 26.07.2011
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 10477×

Popis:

26.07. Dnes se v hotelu Savoy konala tisková konference pilotů ČSA, kteří zde vystupovali jménem asociace CZ ALPA ČSA (Czech Air Line Pilots Association). Média byla seznámena se současnou skutečnou situací ve společnosti ČSA a skutečností, že v případě předání první výpovědi některému z pilotů ČSA zahájí CZALPA protestní akci, která bude mít za následek zpožďování letů. Pokud budete mít na toto téma nějaké otázky, rád na ně pomocí komentářů pod touto fotografií odpovím.

AKT



Kategorie a uživatelská alba

Kategorie:

Další fotografie


Komentáře



pilot - nepřihlášený host (...212.217...)
31.07.2011 10:31

..no tady na té fotografii je zrovna reemigrant co neumí ani pořádně česky,vrátil se sem aby dostal příležitost vůbec létat a teď dělá bordel po odborové linii..........ale nic.

Michal - nepřihlášený host (...240.37...)
31.07.2011 07:15

jen tak na okraj, rusky superjet neni ex Dornier.
pro PeteraV: nema cenu se komentari Jana zabyvat,

pro vsechny: asi uz toho nechame, ne ? diskuze uz k nicemu nevede

hoocker - nepřihlášený host (...102.24...)
30.07.2011 22:28

Pro Pana PeteraV:
Prosím, abyste Jana omluvil. Jistě vidíte, že to je ještě maldík, který neví co říká. Lidově by se chtělo říci hříbě nevycválané, mladé ucho... Smutné ovšem je, že tato země těchto nebožáků je plna a mnozí si říkají manažeři. Ovšem co je tragedií, většinou nepracují v soukromých podnicích, ale ve státním sektoru: na úřadech, ministerstvech, ČSA...
Mnozí z nich si léčí své komplexy nebo malé sebevědomí na různých fórech, neboť internet, to je zaručená anonymita.
A tak to u nás v té malé zemi chodí....
S pozdravem hoocker

PeterV - nepřihlášený host (...95.234...)
30.07.2011 20:30

Pro Váženého Jana: máte velice, velice zajímavé poznatky.
(i) Jak dlouho jste v té cizině žil a kolik jste viděl těch "cizinců co dostali přes držku"? Já jsem za 40 let nedostal ani jednou. Nebo jste to akorát vyčetl z před-sametového Rudého Práva?
(ii) Já jsem dělal u ČSA pouze svoji práci, a to bylo co jsem dělal u svých nesčetných zákazníků v mojem regionu, Asii a Pacifiku, přes 20 let. Na mítingy s ČSA jsem byl pozvaný svýma kolegama protože se u ČSA nemohli domluvit anglicky. Jak jsem si nakonec ověřil tak většina lidí u ČSA co se chlubili znalostí angličtiny byla na ůrovni kuchyňské diskuze o snídani (v učebnici pro samouky asi tak na straně č. 50), ale když přišla řeč na odborné téma z letectví, tak byli úplně ztraceni. Úplně nejtrapnější s angličtinou byl JUDr. Šesták, kterí nám byl pžedstaven jako "oficiální mluvčí ČSA pro styk s anglicky-mluvícími hosty".
(iii) Jak to tak pozoruji, tak po sametové reorganizaci (nebo jak vy naivně ještě věříte, "revoluci") republiku rozkradli a zplundrovali vaši vlastní doma-vypěstovaní gauneři, grázlové a komouši. Nakonec jsou pochyby i takových lidech jako je Kožený a do jaké míry to byli "emigranti" či jestli tam nebyli účelově vysláni stranou a vládou jako např Minařík. Ale lautr největší škodu národu dělají, soudě podle vašich slov, lidé jako Vy - arogantní ignoranti se single-digit IQ kteří dodnes nemají ponětí o životě za železnou oponou.
Nakonec, stačil jsem si obživit vzpomínky a ti lidé co jsem tehdy poznal jako velice kompetentí byli Šantrůček, Slabý, Bis a Kukla (ne Kůla) z údržby, a pár dalších.

hoocker - nepřihlášený host (...102.24...)
30.07.2011 18:47

porušil jsem slib, odpovídám. Ano, onen pan Kůla byl později prezidentem ČSA a asi jste se s ním setkal na jednání. Vzešel do této funkce z pozice viceprezidenta pro technický provoz, tedy velitel techniků (kterých si mimochodem vážím). Velice se mu líbily letouny krachující fabriky Dornier. Později ji koupili Sověti a dnes model létá jako SuperJet.
Za to, co pro TVS vykona jako VP-TÚ ČSA a později PREZ ČSA, po splnění 6měsíční konkurenční doložky ( po "odejití" od ČSA, nástupce J.Tvrdík), nastoupil právě k TVS. Trafiky se dávají za odměnu také v soukromém sektoru.....
Bohužel si jej tam pan Vik ponechal následných 6 měsíců, dal mu tučné odstupně a rozloučil se s ním, neb každý věděl a vuděl, jaký to byl odborník....
A nendodržování norem u TVS? Řešila to UCL, z hrozíví pokuty 5 mio. CZK nakonec platili směšných 450 tisíc korun....
Mnoho úředníků ten rok odcestoval před Vánoci na dovolenou do Las Palmas a Tunisu (nebo Alžíru? :-) . A jak se na to přišlo? přes atesty přelétaných (sledovaných) technických dílů. A ti dva chudáci co na to "přišli" a v dobré víře chtěli řešit jako chybu? po tom všem, co to utichlo,.... Už u TVS nepracují.
Proto píši:ˇBěžte dělat piloty. je úplně jedno kam...
Někomu se to bude líbit, někdo bude zklamán...

Jan - nepřihlášený host (...48.147...)
30.07.2011 18:41

PeterV:Vážený, této zemi po revoluci nejvíce uškodli takový emigrantský rozumbradové jako vy,do všeho kecat,všechno hodnotit a kritizovat to vám jde.Kdybyste si to dovolil v emigraci , tak jako cizinec dostanete přes dršku, protože vas tam stejně doted berou jako povl, tak si nevylejvejte svoje chytrosti a hodnocení tady, díky.

PeterV - nepřihlášený host (...95.234...)
30.07.2011 17:59

Oprava: 'slizskou', ne 'slezskou' ;-)

PeterV - nepřihlášený host (...95.234...)
30.07.2011 17:57

Ad hoocker: pro mě zajímavý koment o ČSA. Na podzim r. 1991 když jsme se snažili (Boeing Canada) prodat ČSA naše Dash-8čky, jeden z našich mítingů byl právě s nějakým Kůlou jehož přesný titul si už nepamatuju (byli tam dva Kůlové, tento byl snad obchodním ředitelem, ten druhý v údržbě se zdáíl být OK). Co si ale dodnes velice dobře pamatuji je že jsem z mítingu odcházel s pocitem na zvracení jako bych celou tu dobu držel v ruce slezskou hnusnou ropuchu. Od té doby ten Kůla je v mé paměti navždy vzorem jací asi museli být ti nejhorší komouši před sametovou reorganizací (které jsem naštěstí nikdy nezažil). Jak dlouho tam zůstal?
Mimochodem, v průběhu vyjednávání - než se to zvrhlo ve frašku s francouzskou příchutí - jsem se setkal na těch mítingách i s řadou velice schopných a profesionálních lidí, za které by se nemusela stydět žádná aerolinka - nějaký ing. Šantrůček, myskím že ing. Suchý (?), a pár jiných.

hoocker - nepřihlášený host (...102.24...)
30.07.2011 13:13

Přečetl jsem si celou diskusi. Ach jo. Mám pro každého, kdo má pro piloty slovy pohany návrh - běžte jejich práci dělat. Se vším všudy a kamkoliv. Nic víc. Někdo bude nadšen, jiný znechucen.
Nikdy není nic černobílé. Mnoho věcí z dřívějška víme, ale i kdybychom podali důkazy listinné, asi bychom zde na tomto fóru nikoho nepřekvapili. Málokdo ví,že za Kůly ČSA držely TVS sklad náhradních dílů (nebo ČSA létaly s B 737 NG?), jak se přemontovávaly pilotní sedačky z letadel ČSA do TVS a tak dále.
Lašák přišel do firmy s cílem ji prodat a dělal vše proto, aby účetnictrví bylo v černých čísílech. V tom jej podporovala vláda, ne piloti, ti na vládu psali, že to není OK.
Píšete o autopilotech, ale ne o mlhách, množství paliva a jste přesvědčeni, že vše spočítají komputery. Ti co něco dělají, vědí, že lidský faktor je nevypočitatelný.
A vy, co věříte v low costy v Praze? jste bláhoví snílci. V době Ryanairu v Praze oba dva (včetně EasyJetu) platili taxu za PAX 320,- Kč, ČSA 520,- Kč. Myslíte si že kecám? Nekecám, bookoval jsem si letekjy přes web a tam ty ceny jsem musel/nemusel akceptovat. (Milhaus má pravdu). A tak dále a tak dále.... BA okamžitě po odchodu ČSA z linky do LHR zvýšily cenu z 999,-Kč na 2999,- Kč. A tak dále. Bláhová naděje všech....
A low-costy vozí jenom baťůžkáře, kteří potřebují do Birminghamu. V konečném součtu ale cena letenky je téměř stejná, je to pouze marketing, na který naletíte. Leťe s nimi do Tokia s přestupen v Dublinu nebo Birminghamu? Že to nelze? Ale ale....
Spoustu keců si ušetřete, nebudu na nic odpovídat. Mám rád debäty, které dojdou výsledku. Tato nikoli a tím tedy je absolutně neproduktivní.

Zdenek - nepřihlášený host (...166.128...)
30.07.2011 10:34

Vy budete docela aktivní blb, žejo?

Celkem 178 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace