Detail fotografie

IL62


Typ letadla: IL62
Letiště: Monino muzeum
Společnost: Aeroflot (AFL/SU)
Registrace: CCCP-86670
Autor: Martin Velebil
Datum pořízení: 08/2009
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 3871×



Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



tomáš kročil - nepřihlášený host (...195.220...)
18.01.2010 19:33

to PP: perfektní stránky o 62jkách

EquatorialFlyier - nepřihlášený host (...162.192...)
08.01.2010 09:33

Petr Popelar: teda klobouk dolu, smekam. Stranky jsou paradni, fotky taktez a spousta zajimavych informaci. Dobra prace;-) Hodne mne zaujaly ty leasingy pro KL a JL. Predpokladam, ze to byly ACMI, jen by mne zajimalo, jestli kompletni vcetne cabin crew nebo jestli uvnitr pobihalo alespon par holandskejch ci japonskejch holek. Nevite?

Dalsi vec, ktera mne dost zajima, je ta TL registrovana stredoafricka dvaasedesatka. Jeste za meho nedavneho pusobeni v Bangui jsem o ni od pametniku nejakou zminku zaslechl, tak by mne zajimalo, kam s ni CENTRAFRICAN letal, odkud byly posadky a mechanici a jak dlouho jim to vydrzelo. Informace jsem se snazil sehnat na miste, ale po teto spolecnosti uz v C.A.R. nezbylo ani tuk natoz aby mi nekdo dal nejake spolehlive info:-( No jo no, holt stara dobra nejcernejsi Afrika:-)))

Sakra s tou hospodou to neni spatnej napad! Jen bychom asi museli zajit do nejakyho nonstopu, protoze o erech se da povidat dlouho:-D

Petr Popelář (...84.36...)
08.01.2010 08:46

EguatorialFlyier:
OK, tak se jukněte sem......
www.ppplanes62.wz.cz/index.html
Co se týče zesilování, tak to nebyly rozdíly, ale spíš modifikace,(právě u e Mky už z výroby a třeba jinak provedené) které se prováděly průběžně podle náletu letadla, já jsem na to pár let (1982-do konce provozu u nás mimo AVIO) certifikovaný byl, ale člověk si nepamatuje všechno....... o rozdílech bychom se mohli bavit dlouho, ale byly to detaily,třeba u M jiné otvírání bag. č4, absence malých dvířek pro nakládání bufetu, interiér....a to co jsem jmenoval posledně, IF a naše letka MV měly navíc opancéřovaná táhla řízení výškovky v kýlovce(modifikace po roztržení motoru a přeražení táhla řízení a katastrofě-LOT), modifikace blokování kormidel(vzlet s zablokovanou výškovkou-právě IF) a nemá smysl to všechno vyjmenovávat.
Prvních pět letadel včetně první pronajaté u ČSA CCCP-86666 mělo stejnosměrnou energetiku, prvních několik serii menší vstupní dveře jako IL-18,některá letadla vřetenovité drenážní nádrže na koncích křídel.......)
To je spíš už na hospodu:-)
Až budete mít čas, prohlédněte si moje stránky o Il-62 a případné nesrovnalosti pak vyřešíme.
Fakt je, že na to rád vzpomínám a přes poměrně časově náročnou údržbu to létalo príma(např u motoru D-30-KU se kontrolovala souosost mezihřídelového ložiska co pár motohodin:-o) a bylo to snad jediné tak velké letadlo, které letělo a šlo ovládat bez jakékoli AC/DC a hydrauliky.(I to se povedlo vyzkoušet:-D)

EquatorialFlyier - nepřihlášený host (...162.192...)
08.01.2010 04:06

Petr Popelar: priznavam, ze nejsem zadnej expert na rusky era natoz pak dvaasedesatku, ale o ruznych vylepsenich eMkove verze oproti stare klasice jsem cetl nekolik clanku, posledni si pak vybavuji pred par mesici v papirove podobe nejakeho kanadskeho nebo americkeho magazinu, kde kolegove piloti z byvaleho Interflugu opevovali vsechna vylepseni na eMku. A krom toho vseho, co jste jmenoval, bych pridal jednodussi jednosterbinove klapky, spoilerony(s integrovanou funkci kridelek behem letu)-asi tam bych videl tu vylepsenou aerodynamiku a stabilitu, moznost pouzit u D-30 obracec tahu a dalsi jak rikate "drobnosti", za ktere byli ti IF kluci konstrukterum vdecni. Co se tyka strukturalni pevnosti, jsem jen obycejnej pilot a po technicke/konstrukcni strance Vam skutecne nemuzu rict, co a kde bylo posileno, ale v tom clanku prave kapitan(a tehdejsi IF sefpilot dvaasedesatek) zminoval vladni let myslim nekde z Jizni Ameriky, kdy se asi hodinu letu pred Kapverdami dostali do silne turbulence a to ze se letadlo nerozlomilo na kusy, pripisoval prave tomu, ze se jednalo o Mko. Prodavam, jak jsem koupil. Nejlepsi by asi bylo najit nejakeho mechanika, kterej je/byl certifikovanej jak na drak obyc 62, tak na M verzi.

Vitezslav: pokud bychom byli puntickari, prosim o vysvetleni fraze "BEZPECNA aerolinka"! Berete to podle toho, zda jeji letadla smi pristavat na uzemi EU a nejsou tzv. "blacklisted"? Pisete ze je v soucasnosti, ale ja myslim, ze se ani v minulosti nejednalo o "NEBEZPECNOU aerolinku". A navic to, jestli je aerolinka tzv. bezpecna/nebezpecna(coz je vicemene tezko prokazatelne) nepoznate z toho, ze jste jako PAX letel jejich nejnovejsim prirustkem do flotily. A pro uplnost - SU mi vubec nevadi a u me se urcite radi k bezpecnym aerolinkam.

eon - nepřihlášený host (...179.188...)
07.01.2010 23:05

petrick: radujte se z hezkých fotek a osobní postřehy si raději proberte někde osobně. Realita je taková, že sem chodí řada lidí, kteří pracují jako piloti, technici u řady společností, pozemní personál či dokonce mají svá soukromá letadélka. Někteří jsou letitými experty, a proto je většinou lepší ponechat technické debaty spíše jim a pak si je jenom číst. Zvláště když se jedná o typy letadel, na kterých znají každý nýt.

Petrick - nepřihlášený host (...176.209...)
07.01.2010 21:49

Letadlem ruské výroby jsem neletěl ani jednou. Ale věřte nebo ne pro mě (mimo již jmenované) je docela důležitý i stroj a společnost, se kterou bych měl letět.
Netvrdím, že je teď Aeroflot a jejich údržba letadel špatná, nicméně dřív tomu tak nebylo a toto letadlo by nám toho mohlo jistě dost povědět (kdyby mohlo). :o)
Tááák a tím bych tuhle debatu ukončil
(pokud se do mě někdo typu "OTS" nenaveze) a popřál bych všem krásný večer.

zdenda - nepřihlášený host (...207.207...)
07.01.2010 21:34

asi sem jedinej kdo to tak chape, ale myslim ze petrick mysli tohle konkretni ero ne vsechny dvaasedesatky.mezi nama, sednout do letadla na ktery 23 let prsi a tece do nej a nehejbe se by se ani me nechtelo.
a ted bych prosil utoky do mne jakto ze vim ze do nej prsi (mysleno do mechanizace kridla a pod) a nehejbe se (napr ta mechanizace) dyz se hejbe(pohupuje se od vetru:-)) nebudte takovi slovickari...

Vítězslav - nepřihlášený host (...136.145...)
07.01.2010 21:13

petrick: Můžete zde veřejně napsat, kolikrát jste letěl letadlem ruské výroby, případně trasy a registrace?? Ujišťuji vás, že pro běžného cestujícího záleží 95% spokojenosti z letu na stavu interiéru a ochotě posádky, což s technikou nemá nic společného.
Samozřejmě, že nikdo nechce po letadlu, aby po víc jak dvacetiletém odpočinku v muzeu začlo létat...
A k tomu Aeroflotu: V současnosti se jedná o BEZPEČNOU aerolinku a kdo letěl třeba jejich A330 tak potvrdí, že je to současná evropská špička. Když vezmu v potaz, že se ruští (a sovětští) mechanici vždy potýkali s nedostatkem dílů, horším zázemím, krutými povětrnostními podmínkami apod, tak relativně malý počet fatálních havárií dokazuje,že patří ke světové extratřídě!

Petrick - nepřihlášený host (...188.196...)
07.01.2010 18:11

Já mám zas pokoru k lidskému životu a TOHLE letadlo je jen pro
lidi co chtějí v podstatě asistovanou sebevraždu.
Tohle letadlo je prostě vrak, který by už měl zůstat JEN a JENOM
na zemi. (kde také je) To byla podstata mého příspěvku.
Nechápu jak hloupá debata se vyklubala z jednoho komentáře.
A specialně pro MISTRA PARDÁLA "OTS" : Nikoho neurážím,
nikomu nenadávám tak si vyprošuji ty hloupé narážky
a připomínky z vašeho příspěvku - mimojiné velmi hodnotného!

Karda LBC - nepřihlášený host (...179.156...)
07.01.2010 16:53

to ots a PP: aha ... tak to jo... diky kluci

Celkem 29 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace