Detail fotografie

EV-55 Outback


Typ letadla: EV-55 Outback
Letiště: Kunovice (UHE/LKKU)
Společnost: Evektor-Aerotechnik
Registrace: Neznámá
Autor: Petr Štěrba
Datum pořízení: 12/2009
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 14256×

Popis:

EV-55 - první spuštění obou motorů PT6A-21 prototypu 001. Letoun EV-55 je určen pro přepravu 9 až 14 cestujících či až 1800 kilogramů nákladu. Jeho hlavní předností by měly být relativně nízké provozní i pořizovací náklady.

AKT



Kategorie a uživatelská alba

Další fotografie


Komentáře



Frank - nepřihlášený host (...168.34...)
23.01.2012 08:13

Hezké a záslužné pro náš letecký průmysl ,ale proč motory PT6 a ne M601?

jarda - nepřihlášený host (...150.165...)
22.12.2009 22:47

Foto z kokpitu by nebylo? Nenašel jsem ho ani na oficiálním webu.

Petr - nepřihlášený host (...86.159...)
22.12.2009 19:12

Ano pánové, pokud bychom to letadlo dělali na základě pocitů, přání, dojmů a špatných osobních zkušeností z FL100, nejspíš by tam ten přetlak byl. :-)
Asi jsem to nenapsal dost explicitně, ale to letadlo bylo definováno na základě marketingové analýzy, což je jinými slovy shrnutí požadavků zákazníků kteří takovéto letadlo potřebují. Víme kolik jich je, kde jsou, jaké trati provozují a s čím, co je trápí, jaké očekávají DOC a cenu letadla. Taky víme, že je jich drtivá většina mimo Evropu. Je to letadlo šité na míru a jako takové se nemůže a nechce zavděčit všem.
Takže můj názor je, že bez přetlaku jsme jich schopni podat víc než s přetlakem a nemusíte se mnou vůbec souhlasit...
Pěkné svátky všem

Michal - nepřihlášený host (...240.37...)
21.12.2009 21:46

jeste jedna drobnost pro vsichny zastance pretlaku - ano, pretlak by byl lepsi, taky by bylo lepsi par mist navic a mozna misto turbovrtule primo prodove. Ale jak psal Petr, proste musis se rozhodnout, jakou masinu delas a mit to rozhodnuti necim podeprene. Pretlak je hodne kilo navic (jak plech, tak agregaty) a vyhody pretlaku urcite spousta zakazniku rada vymeni za vetsi payload.

pku - nepřihlášený host (...177.61...)
21.12.2009 19:06

Ještě bych doplnil že spousta IFR-ových tratí s hladinou 100 vůbec nepočítá.

pku - nepřihlášený host (...177.61...)
21.12.2009 19:04

To M_V:
Nekamenujte mě pokud nebude tento údaj úplně přesný nechce se mi to hledat v předpise ale z hlavy tuším že do FL110 bez přetlaku na stálo a do FL130 bez přetlaku na 30min.+- hladinka :-)

doktor - nepřihlášený host (...81.136...)
21.12.2009 18:28

... a nepresvedcite ma :(:( Inak velmi pekne lietadielko bude takto vhodne asi tak na nejake hopsanie medzi ostrovcekmi kdesi v Karibiku, ale to by sa muselo volakomu podrait ho tam predat.
Ja som s L-410 bol na kazdom kontinente, okrem Australie a nedam na to lietadlo dopustit, ale verte mi ze vo FL100 je to na prd :)

doktor - nepřihlášený host (...81.136...)
21.12.2009 18:22

Do FL250 sa uporne "splhali" na trans-kontinentalne lety naposledy asi tak IL-18 :):)

jarda - nepřihlášený host (...150.165...)
21.12.2009 17:33

Asi to neni všude, ale třeba u 737 je za "dýchatelnou" hladinu považovaná FL140, piloti nesmí sejmout kyslíkové masky do FL100...

M_V - nepřihlášený host (...231.127...)
21.12.2009 17:01

Dovolte jeden laický dotaz: Do jaké výšky je možné provozovat nepřetlaková letadla? Řekněme technicky, prakticky, legislativně... Je rozdíl mezi letadlem jen s piloty (+náklad) a pro cestující? Liší se to v jednotlivých zemích, nebo je to všude na světě stejné?

Já jsem zatím nejvýš vylezl do 3600 metrů a žádné problémy s dýcháním jsem necítil. Ale šel jsem nahoru s aklimatizací dva dny (a ne za deset minut z letiště vzhůru).

Celkem 78 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace