Detail fotografie

A320-214


Autor: Metaxa
Datum pořízení: 08/2009
Počet hodnocení: 0×
Počet zobrazení: 3160×

Popis:

Kontrola těsnosti opraveného spoje na olejovém potrubí při volnoběhu.




Kategorie a uživatelská alba

Kategorie:

Další fotografie


Komentáře



! - nepřihlášený host (...220.230...)
07.12.2009 19:53

takže nezašpalkovaný letadlo, kryty na jednu vzpěru, a těsnost oleje se točí na 70%N1 :-)

Petr Popelář (...84.36...)
04.12.2009 19:23

milhaus:Pane nadkolego, mohu uvést i jiné tituly?:-D

milhaus (...103.7...)
03.12.2009 23:00

Né nadarmo mě někteří titulují nadkolega:-)

luckies21 - nepřihlášený host (...42.162...)
02.12.2009 21:08

to milhaus-bingo!!!!!

milhaus - nepřihlášený host (...103.7...)
02.12.2009 15:19

motorový kryty musej bejt vždycky podepřený oběma vzpěrama

Michal - nepřihlášený host (...176.216...)
02.12.2009 00:20

mě napadají dvě věci, možná kraviny, 1) ty špalky by tam asi bejt měly, 2) nemá být před motorem taková ta ochranná klec? Netuším jak je to u dopravních letadel, ale např. k Su-7 se dávala určitě

Václav Hrudka - nepřihlášený host (...102.140...)
01.12.2009 22:56

Hádám, možná blbost, ale nezašpalkovaný letadlo??? :D

luckies21 - nepřihlášený host (...42.162...)
01.12.2009 22:53

panove asi nedodrzeli AMM-aircraft maintenance manual-proc asi?kdo na to asi prijde?co tak MR.Popelar?ten by to moch vedet...

Karda LBC - nepřihlášený host (...179.156...)
01.12.2009 22:26

panove, ja jsem naprostej laik a chtel bych se zeptat: volnobeh znamena, ze ma motor takovy otacky pri kterejch se letadlo neda do pohybu? diky

Filip - nepřihlášený host (...192.3...)
01.12.2009 21:13

volnobeh se na zemi pohybuje okolo 30%

Celkem 12 záznamů

Používáním tohoto webu vyjadřujete souhlas s tím, že využívá pro analýzy a přizpůsobení obsahu soubory cookie. Další informace