Typ letadla: | A320-214 |
Letiště: | Ostrava (OSR/LKMT) |
Společnost: | Czech Airlines ČSA (CSA/OK) |
Registrace: | OK-GEA |
Autor: | Metaxa |
Datum pořízení: | 08/2009 |
Počet hodnocení: | 0× |
Počet zobrazení: | 3160× |
Kontrola těsnosti opraveného spoje na olejovém potrubí při volnoběhu.
milhaus:Pane nadkolego, mohu uvést i jiné tituly?:-D
Né nadarmo mě někteří titulují nadkolega:-)
to milhaus-bingo!!!!!
motorový kryty musej bejt vždycky podepřený oběma vzpěrama
mě napadají dvě věci, možná kraviny, 1) ty špalky by tam asi bejt měly, 2) nemá být před motorem taková ta ochranná klec? Netuším jak je to u dopravních letadel, ale např. k Su-7 se dávala určitě
Hádám, možná blbost, ale nezašpalkovaný letadlo??? :D
panove asi nedodrzeli AMM-aircraft maintenance manual-proc asi?kdo na to asi prijde?co tak MR.Popelar?ten by to moch vedet...
panove, ja jsem naprostej laik a chtel bych se zeptat: volnobeh znamena, ze ma motor takovy otacky pri kterejch se letadlo neda do pohybu? diky
volnobeh se na zemi pohybuje okolo 30%
Celkem 12 záznamů
Copyright © 1999-2024 planes.cz | Redakční systém
takže nezašpalkovaný letadlo, kryty na jednu vzpěru, a těsnost oleje se točí na 70%N1 :-)